čtvrtek 25. října 2012

Jídelníček 25.10 2012

Pěkný večer! :))

Tak dneska by měl být poslední teplý den tohoto týdne, od zítřka teplota kolem 0 a sníh. Co na to říkáte? Těšíte se na zimu, nebo máte radši léto? :))
Já se hlásím za léto.Miluji koupání, opalování a hlavně letní výlety... ♥

Dnešek byl tak trochu ve znamení jídla, ale chápete mě, včera jsem měla nic moc tak si to dneska vynahrazuji, hihi! :D

Jídelníček:

Sn. jáhelník + arašídové máslo 1 lžička
Sv. 1 grep
O. Brokolicový krém + 10 krotonů
Sv. Pudink + jablečná dřeň
V. 2 plátky moskevského chleba + 1* s nivou a 1* s hermelínem + domácí rajčata + pom. máslo Garvais cca 1 lžička





Mimo:
Pár brusinek a vlašských ořechů, 1 čtvereček hořké 80% čokolády, asi 2 lžičky arašídového másla

Pohyb:
chůze 8 km
Zumba 1 hodina + posilování

6 komentářů:

  1. sníh? jako fakt? :D
    mám ráda všechny roční období :) a jsem ráda, že máme čtyři - změny jsou fajn
    s hermelínem bys u mě nepochodila, jedna z mála věcí které nepapám..
    ale jinak se mi jídelníček líbí :)
    domácí rajčátka, to je vášeň <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doopravdy. Včeea u nás pěkně sněžilo! :))
      Já hermelín také jen výjmečně, nemohla bych ho pořád, zas tak oblíbený není! :D
      Ano, také je miluji ♥

      Vymazat
  2. Na sníh jsem zvědavá, bydlím totiž na horách, takže je velký předpoklad, že se ho dočkáme :-) První sníh miluju a vždycky se na něj moc těším, miluju tu atmosféru. Tim jsem ti možná odpověděla, co mam radši :-) I když já mam ráda každé roční období, na každém je něco krásného a jak píše Kamilka, změny jsou fajn :-)

    Jídelníček je fajn, dostala jsem chuť na nivu! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dočkali jste se ho? :)) Ta astmosféra je super, také když u nás včera sněžilo tak jsem musela jít ven! :)) ..

      Vymazat
  3. Já jsem pro zimu! :) Ale ani léto mi samozřejmě nevadí, naštěstí to mám tak že na podzim se těším na zimu a na jaro na léto, ale kdybych si měla vybrat tak radši skočím do prosince :D A jídlo vypadá perfektně :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))