sobota 27. října 2012

Jídelníček 26.10 2012

Opět jsem nestihla včera přidat včas jídelníček,no jo, to jse celá já! :))

Jak jsem říkala, že má přijít sníh, tak opravdu přišel. Celý den u nás včera posněžívalo. Bylo to super, musela jsem jít ven a trochu toho sněhu pochytat do vlasů, paráda♥
A co u Vás, sněžilo také? :))

Včerejší den byl ve znamení - LENOST! Začalo to ránem, kdy jsem se přecpala šíleným způsobem a nemohla jsem nic dělat nejmíň 3 hodiny, takže do oběda, který jsem stejně neměla, jak mi bylo zle !!!!

Česala jsem kamarádku, dělala jsem jí takové ty maličké afro copánky přímo na hlavě, mám je i vyfocený, takže dodám fotku, jakmile se mi bude chtít připojit mobil k PC! :)) Pak jsem si zalezla do pelchu a hrála hru, super! :D

Jídelníček:

Sn. Cottage lívance + bílý jogurt + jablečná dřeň + hořká 80% čokoláda
Sv.---
O. 2 cuketové placky, 1 lžíce arašídového másla
Sv.. 1 toastový chléb s arašídovým máslem
V. ----




Pohyb:
Chůze 5 km


No jo, sama vím, že je to hrůza a děs, jak pohyb tak jídlo, ale prosíím nenadávejte mi, já se napravím! :D:D

10 komentářů:

  1. Nojo... to jídlo není nejlepší,ale myslím si,že je to úplně jedno.. když to takhle uděláš jednou,tak se svět rozhodně nezboří.. taky mi včera nebylo dobře,takže sem ani neposilovala :(( Ach jo.. Vážně se za to stydím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jídlo není nejlepší. Tak zkus menší porce víckrát denně a postupně trošku přidávat! U nás prší.. :/ :D

      Vymazat
    2. já vím, ani envíte jak mě to štve! ;) ...Musím to zlepšit! :))
      To mě mrzí že u vás prší a nesněží.. u nás je teďka taky mizerně, mrholí! ;)

      Vymazat
    3. souhlasím s melounkem :)
      pravidelně po třech-čtyřech hodinách!

      Vymazat
  2. mmm, vypadá to moc pěkně ♥
    a já miluju sníh!
    a nechceš spřátelit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :))
      Určitě, já už jsem si tě přidala do oblíbených! :))

      Vymazat
  3. No co, tak to jednou není dokonalé (stejně si nemyslím, že by to byla kdovíjaká katastrofa) :-)
    U nás je už vrstva sněhu, a pořád chumelí a chumelí. Vůbec mi to nevadí, ba naopak, sníh mám ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to bych také u nás chtěla, teď u nás mrholí;) .. U nás nikdy nevydrží dlouho sníh!:D

      Vymazat
  4. nic si z toho nedělám, neboj, ještě když píše jako anonym a stydí se za svou identitu :D
    ale děkuju za zastání! :-* jsi hodná
    u nás sněžilo dnes od rána.. a hrozně foukal vítr,takže při cestě na trénink to nebylo nic příjemného,štípalo to do obličeje :D
    jůů, taky mi pojď udělat afro copánečky :P
    cuketový placky, mňam! :)
    tys nevečeřela?! to nezhubneš, zlatíčko

    OdpovědětVymazat
  5. Jistě,že nevadí! právě naopak :) taky si tě přidám.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))