pondělí 29. října 2012

Jídelníček 29.10 2012

Ahoj..
No ano, asi bych se měla učit, na zítřek máme učení více, jak na celý týden, achjo! Ale mě se tak nechce. Věříte mi? No věřte! :-D
Komu by se chtěla učit němčina- nepravidelné slovesa a 60 frází? No doopravdy nikomu! Radši jsem tu, píši Vám a obcházím Vás, to je zábavnější! ;)) 
Mimo němčiny se mám učit právo, to už je o něco veselejší, jelikož mě baví! 
zdroj:http://bratislava.olx.sk
Dneska jsem se probudila v 5. 00. Hned po ránu jsem myslela, že mě naše číča udupe jak mě vzrušeně a s nadšením budila! Je to éro!!! Když jsem šla do školy, čekalo mě nemilé překvapení, jež mě rozhodilo na půl dne. Ze školy jsem přijela ve 4 hodiny,s oteklýma nohama, no to je opruz!! Pak jsem šla doučovat mrňousky matematiku, no u toho jsem si také moc neužila, ale beru to pozitivně, jim to pomůže s vědomostmi a mě z finanční stránky. A když jsem přišla domů, to teprv začala zábava. Konečně jsem cvičila a jedla. A co teď? No to učení!!

Jídelníček:

Sn. Kukuřičná kaše + banán + lněná semínka + hořká 80% čokoláda
Sv. Bílý jogurt z Valašska + jablková domácí dřeň
Sv. 1 pikantní tmavá vícezrnná bageta + okurka -cca 150 g
Sv. bábovka bez mouky - přidám recept (zdravější forma)
V. Tvaroh nízkotučný měkký+ mléko <- rozmixované
Mimo: 6 ks mandlí, 5 ks brusinek


tvaroh- neumím fotit!:D


Pohyb:
Chůze 6 km
Posilování- skoky na špičkách 300x, panák 100x, kliky 50x, zadek 20x, dřepy s nohama od sebe 20x, cviky na břicho 350 x

4 komentáře:

  1. díky moc, taky si tě přidám do oblíbených :)
    no pořád je lepší takovýhle probuzení než mobil zpod polštáře si myslím :D vždycky když mám nějakou písničku na budík, tak se mi pak časem úplně zprotivý :D :D :/
    jídelníček máš nádherný, všechno i na fotkách vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to opět moc bezva, vždycky když vidím ty fotky, tak mě napadá že si to třeba taky zítra dám ;)
    k tomu cvičení... co je to ten panák? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc pěkné a tu němčinu ti vůbec nezávidím, my jsme vychytali letos "perketního" učitele který nám přesně nahlásí která věta bude v písemce takže nikdo do tohoto předmětu nehne ani prstem. Na jednu stranu si říkám že je to fajn (pro mě protože němčinu nechci nikdy používat), ale zase chudáci ti so by z toho chtěli třeba maturovat.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jídlo máš pěkné, n mne by byla asi jen malá ta večeře :-) a na recept na bábovku se moc těším!! Jinak snad to, co tě rozhodilo ve škole je už ok...

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))