čtvrtek 1. listopadu 2012

Jídelníček 31.10 2012

Aho, ahoj! :))
Strjašně jsem mi zvedli náladu Vašemi komentáři! :)) Opravdu nevím, co bych si bez vás počala, držíte mě nad tím a povzbuzujete. Za to oooohromný díík ♥

Také se omlouvám, že jsem na vás včera úplně zapomněla, co zapomněla, byla jsem časově tak vytížená, jak nikdy jindy.

Prvně jsem jela do školy, odkuk jsem přijela v 15.15. O půl čtvrté jsem pelášila k dědovi doučovat dvě cácory matematiku, chvilku, tak 10 minut jsem si popovídala s babičkou a s dědečkem a pak jsem zase utíkala domů! 
Doma jsem si zacvičila a ihned po cvičení jsem letěla ke kamarádce, učesat ji! Když jsem ji učesala, pro změnu jsem utíkala domů, abych se umyla a šla za přítelem.

Nejen, že dnes píšeme veelkou písemku z NJ, ale já jsem se na ni ani nekoukla. To jsem lenoch co?
Včera jsem říkala dědovi, že pokud by se mnou chtěl někdo schůzku, tak ať se se mnou domlouvá 2 týdny předem, hi! :D

A víte co? Dnes jsem se vážila a na váze bylo neskutečných 54.7! :))

A co jsem jedla?
Žádný zázrak to není, protože tak a né jinak jsem nevěděla moc, co můžu! ;))

Přesně tak si připadám! :D

Sn. Ovesná kaše + mandarinka + čoko 80%
Sv. 10 kuliček hroznového vína + hruška
Sv. Mrkev + okurka - cca 300 g
O. Domácí špagety - zapečené bez sýra ----> U babičky, byla jsem hladová, tak jsem si trochu dala
V. vařený brambor

 Pohyb:
chůze 8 km
Posilování- 400x břicho, kliky 30x, schody, skoky, dřepy, zadek....

1 komentář:

Každému odpovím, prosím o strpení! :))