čtvrtek 4. října 2012

Jídelníček 3.10 2012

Pěkný ráno ptáčátka moje! :)
Už to asi tak bude. Zvykal jsem si na to, probouzet se v 5 hodin, i když mám času fůra. Jsem nejspíše přespaná, kdo ví. Ale na druhou stranu je to výhoda, nemusím se bát "nestíhačky" a už vůbec ne toho, že bych toho za ráno stihla málo, jojo! :)) 

Omlouvám se za to, že bývám poslední dobou v článcích neaktivní. Jindy mám aspoň půl hodiny a hodím to sem, ale včera? Doopravdy jsem neměla ani 5 minut času na to, abych sem něco hodila. Přijela jsem ze školy ve 15. 00,  udělala jsem si jogurtové lívance (Recept v receptech), šla jsem na poštu kde mě rozčílili! (Čekala jsem frontu na balík
asi 15 minut, pak dojdu k okýnku, podávám jí papír a ona najednou: "Zavíráme, končím" :D No dělá si srandu?  Tak jsem šla do druhé fronty, kde jsem znovu čekala a nakonec uspěla :D Nenaštvalo by Vás to?)

Poté jsem šla k sousedce na kafíčko a upletla jsem jí copy na hlavě, jojo to mě baví. Nakonec jsem šla za dědou, chtěl něco vysvětlit na Pc, tak jsem dělala takového "pana učitele". Došla jsem domů kolem 19.00, umyla jsem se a pelášila za mým ♥. No a to byl celý den, neměla jsem času ani chvilinku. Dnes to ale bude lepší a na pohyb si čas udělám! :)

A co Jídelníček?
Sn. Ovesná kaše+ nektarinka
Sv. Cuketová bábovka + hruška
Sv. Italská podkova ( Rukola, rajče, mozzarela, sýr v celozrnné podkově)
O. Jogurtové lívance s rybízovým přelivem
V. 1 jogurtový lívaneček + broskvová domácí přesnídávka


No Žádná hitparáda to není. Zjistila jsem, že jím málo zeleniny. Dneska na tom máknu, celkově slaná jídla jsem vynechala a to co? No napravím to! :)

Kaše + nektarinka

Jogurtové lívanečky

A jak jste se měli vy?
Jo a konečně mi došla zimní bunda, na kterou sem čekala netrpělivě snad měsíc a je krááásná. Vyfotím vám ji, já vím, jsem děsná, ale pochlubit se prostě musím!
Pac a pusu K. ♥

1 komentář:

  1. Máš to pekné, ale máš pravdu, viac ovocia ako zeleniny by nemalo byť (:
    A tá podkova na obed, to si neviem predstaviť čo je to zač :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))