neděle 7. října 2012

Jídelníček 6.10 2012

No to se nám zase počasí pokazilo,
tudíž přejí Příjemnou a mrazivou a deštivou Neděli! :)
Omlouvám se, že jsem Vás včera ouplně vynechala. Oběhla jsem vás, ale na jídelníček jsem se doslova vyprdla! :) Konečně, po snad měsíci, mohu říci, že i o víkendu jsem nezklamala! Ráno jsem si stoupla na váhu a měla jsem 55.6 kg, dneska je to zase 56 (Kolísá mi váha jen o desetinky, ale musím začít dřít na 110% jinak to bude pořád stejné). S pohybem to bylo slabší, cvičila jsem tak, že jsem za dopoledne udělala 30 kliků a snad 50 cviků na břicho a odpoledne to samé. Vůbec nic se mi nechtělo, ale aspoň něco! ;)
Večer jsem byla u babičky no a koukněte se na jídelníček samy! :D


Co jsem papala?
Sn. Pudink s rybízem
Sv. Jogurt + hrst mussli
O. Robi maso + vařené brambory + kečůp
Sv. 2 toasty se sýrem
V. Štrudl od babičky ♥

robi maso+ brambor
puding + rybíz


Pohyb: 
60 kliků
100 cviků na břicho
chůze 3 km
- Ano slabota!!

1 komentář:

  1. Máš to moc pěkný - i to cvičení, přece se nemůžeš strhat :-)... Jak chutná to robi maso? Dlouho přemýšlím, že ho zkusím, ale "bojím" se, zda mi pojede :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))