pondělí 8. října 2012

Jídelníček 7.10 2012

Ahoj, Ahoj! :-)
Ajéé
Koukám se na teploměr a vidím 4 stupně, ajé, zase budu škrabat okna na autě! :-D Včerejší den byl super. Neděle vždy patří k mým nej, protože jsem spolu se svým ♥ vždy spolu. Tentokrát jsem obcházely hospůdky, protože bylo škaredě. Nečekaně mě to včera i bavilo!!! Co se to děje, mě to v hospodách bavilo?! :-D 

Takže podle toho to také vypadá, celé dopoledne a odpoledne spolu. Ajééé! :-D


Sn. Bábovka pudinková bez mouky+ babiččin štrúdl
Sv. Hruška
O. Špenátová polévka
Sv. Malinký koblížek 




Pití po hospodách:
1 x kafe
1x horká čoko
1x svařák
1x juice ředěný do půl litru s vodou

Pohyb: 
Chůze 8 km
Skákání přes švihadlo 10 minut 
20 kliků

1 komentář:

  1. Tak trochu jsem to vzdala, ale zase jsem tu a chci to zase zkusit!
    Špenátovou polévku mám hrozně ráda! A ta bábovka vypadá úžasně.. nechceš se podělit o recept? :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))