úterý 9. října 2012

Jídelníček 9.10 2012

Ahoj Hubeňulky!♥
Dnes jsem si dala  Áčko! A to znamená? No Áčko je přeci americké volno! :D
Já vím, že se to dělat nemá, ale já to potřebovala, navíc jsem za září chyběla jen 2 hodiny, takže teď jsem si jich přičetla 7! Čas jsem využila, tak, jak jsem ho využila. O prázdninách jsem prošvihla 3 kontroly u lékařů, tak jsem se k nim musela jít přeobědnat znovu. Vyšlo to krásně, všichni 3 jsou na Listopad ve stejný den a to 7! :-)) Paráda!

Poté jsem šla na město koupit si šunku, sýr, mléko a tvaroh na mou buchtičku.(viz recepty) A pelášila domů něco dělat.
Pustila jsem se do uklízení a dělání pořádku. K tomu patří vyhazování zbytečných věcí. Dostala jsem se k fotkám z mého dětství a zavzpomínala, super pocit. Po uklízení jsem pekla, tu zmiňovanou, buchtu. Povedla se! ;-) Nakonec jsem šla hlídat psa k tetě, což v plánu nebylo a doučovala Aničku angličtinu (hold jsem nadaná studentka, tak se podělím! :-D)

No a podle toho také bude vypadat můj jídelníček! Hi!:D

Sn. Jablečná přesnídávka HAMI
Sv. Punčový řez ( u tety, já vím, já vím, já vím! :D )
V.  3 knackeboraty + šunka + eýr

Pohyb:
Abs Workout , how to have six pack level 3
20 kliků
skoky přes švihadlo cca 4 minuty
50 sviků na zadek
chůze 4 km

!!!       Prosíím neukamenujte mě! Je toho děsně málo, ale je to tím rozhozeným dením harmonogramem. Polepším se, hned zítra, protože jdu do školy už! :))       !!!

Hlavně se mi po řezu, jak je sladký, udělalo neskutečně zle a bylo mi tak až do večera. Do knackenrotů jsem se doslova NUTILA! :((

2 komentáře:

  1. Já dnes taky nebyla ve škole, ale nedobrovolně :(
    Jídelníček komentovat nebudu, sama víš, že je toho málo :( kouknu na tvé recepty, mám v plánu něco upéct :)
    A děkuju za podporu..

    OdpovědětVymazat
  2. máš pravdu že je toho málo no ..:( ale tak pro jednou to snad nevadí.. A ta buchta je výborná :) děláme ji často.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))