čtvrtek 4. října 2012

Jídleníček 4.10 2012

Ahoj Děvčátka
Dnes už mám více času, o hodně více času! Jak už jsem zmínila v prvním příspěvku, dnes jsem zase vstávala v 5.00! Byla jsem ve škole, kde to bylo fájn, uteklo to strašně rychle a pomalu týden už je za námi, toto letí, co? :) Ze školy jsem dojela v 15.00 a pelášila domů si něco ukuchtit. Dobu jsem nevěděla co, ale můj mrazák a babička mi napověděli, ano, je zde už i recept! :) Poté jsem si zacvičila a chtěla jsem zaběhnout popřát Dědečkovi k svátku, nebyl doma tak to musím nechat na zítřek! :((
 Poslední dobou nemám chuť na večeře a celkově nemám chuť večer, nevíte čím by to mohlo být? Každá rada a tip vítán! :))
A řeším ještě jedno dilema. Můj ♥ bude mít svátek za dva týdny a já kurňa nevím co mu dát, nechci nic obyčejného, tak si tím lámu hlavu celou školu! Hi!:D

Jídelníček:


Sn. Cuketová bábovka + zakysaná smetana
Sv. Jogurt + broskvová domácí přesnídávka
Sv. toast se sýrem a pórkem
O. Dýňové Rizzoto
V. 3 lžičky broskvové domácí přesnídávky

Bábovka se zakysanou smetanou

Dýňové rizzoto
Pohyb:
4 x 100 Calories workout = 160 panáků, 80 dřepů s nohama od sebe, 90 cviků na břicho + navíc 40 cviků na břicho, 40 kliků
Běh 20 minut (rovina, kopce, mírné kopce, rovina)
Chůze rychlá 4 km (včetně schodů)

1 komentář:

  1. Ahojky- máš to nádherné. Mňa, tá bábovka aj rizoto vyzerajú veľmi chutne a čo takto ísť s drahým na výlet alebo ho pozvať na večeru?

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))