sobota 6. října 2012

Jídleníček 5.10 2012

Pěkný, slunečný den přeji! :)
Doufám, že je u Vás také tak krásně jako u nás. Sice je 8 stupňů ale sluníčko svítí už sad hodinu! Jupíí!
Se včerejším dnem jsem spokojena, i když mě večer překvapilo? jedno zjištění.
Nejvíc na včerejšku bylo fajn to, když jsem ve 2 hodiny seděla v autobuse a těšila se domů, protože byl Pátek a tzn.? Víkend, jo jo jo! :)
Máte plány na víkend, jdete/ jedete někam? :))



A co jsem měla?
Sn. Rýžová kaše + hruška + skořice
Sv. Jahodový koláč + ovoce ( mandarinka, hruška)
O. Lečo + toastový chléb
Sv. Pudink + ovoce 
V. Kousek kapra + 3 vidličky vajíčkového hemenexu s cibulkou




Pohyb:
Chůze rychlá 4 km
Běh 4 km
Posilování
Schody

Zjištění:
Včera večer jsem byla u ♥. Ten do mě nacpal kousek ryby. Ta byla ještě v pohodě ( Měla jsem snad jen na 4 kousance) Pak si udělal hemenex s cibulí a kořením. "Krmil" mě a já jsem měla na vidličce 3 x. Pak jsem si lehla a bylo mi neskutečně zle. Jestli mi nedělá dobře jíst večer? Nebo nevíte, čím by to mělo být? Chtěla jsem si jít jednu dobu i "odflusnout" ale bylo by mi t blbý a hlavně bych to u něj asi nedokázala, neměla bych na to koule.

3 komentáře:

  1. Ahoj Koouky, ďakujem za koment, aj keď myslím, že len rysovať a cvičiť nepomáha- to totož robím skoro denne, takže chce to zhodiť tuk, aby vynikli nejaké tie svaly.
    Možno ti len tá kombinácia jedál nesadla- predsa len ryba, hemendex- taká zvláštna kombinácia, nie? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koouk, ja mám ten istý problém, keď si dám večer okolo 7 napr len väčšiu misku šalátu, tak sa mi nafúkne brucho, je mi blbo...preto som sa rozhodla že budem mávať väčšie snídane a obedy, a na večeru len jogurt alebo tvaroh....
    Skús (: Proste si cez deň dopraj viac....

    OdpovědětVymazat
  3. Občas se stává, že když někdo jí málo, nějakou dobu, tak potom s mu dělá zle, když si vezme nějaké jídlo " navíc " ... Myslím si tedy, že bys měla jít trošku víc, aby se ti nedělalo zle a tělo se zase vrátilo do původního a zdravého stavu :) Je to jen můj nápad, nevím, jetsli to tak opravdu je :) Třeba ti jen to jídlo moc nesedlo :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))