čtvrtek 4. října 2012

Jogurtové lívance

Když jsem sem přidala cottage lívance, všichni říkali, jak je mají rádi. Tak jsem zkoušela i jiný, a nekončím! :)

Máme doma moc jogurtu, tak jsem ho trošku zužitkovala na super věc. Doufám, že jste nadšenci sladkých jídel jako já a třeba mi navrhnete další, jiný recept na super lívance!


Co budeme potřebovat?
2 lžíce celozrnné mouky
1 vejce
5 lžic jogurtu bílého
ovoce
sladidlo
+ můžete přidat skořici, vanilku, kakao, ...

Postup:
Z vejce si oddělíme žloutek a bílek.
Bílek si vyšleháme do tuhého sněhu.
do jiné mísy dáme žloutek, mouku a jogurt.
Mixérem rozmixujeme, aby nám vznikla hladká směs.
Do "umixované" hmoty pomalu vmícháme sníh z bílků.
děláme malé placičky na nepřilnavé pánvi!

Tip:
Do mirkovlnky si dejte jakékoliv ovoce a pusťe ji na 5 minut. Ovoce pustí šťávu, přidáte sladidlo, když to bude třeba a rozmačkáte vidličkou'

Dobrou chuť, Vaše K!♥

6 komentářů:

  1. Ďakujem za podporu, stále si vravím, vydrž aspoň mesiac. to prídu prvé výsledky a budem mať motiváciu a bude to len lepšie a lepšie! :D

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo..ja nejsem nadsenec ja sem zbožňovatel sladkých jídel a hned jak sem uviděla ten obrázek palačinek tak sem se uplne rozplývala^^ajaj

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá dokonale, určitě vyzkouším, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ještě zdravější recept, budeš potřebovat jen rozmačkaný banán, smícháš ho s vajíčkem a troškou mouky a už opékáš! :) Dochutit a dozdobit si je můžeš podle libosti. :P
    Tyhle tvoje vypadají krásně. :) Milovníkem sladkého jsem bývala, od té doby co si ho odpírám už na to takovou chuť nemám.. občas si dám sladkou snídani, jinak u mě sladké neexistuje

    OdpovědětVymazat
  5. Proste vyborne!!!! Deti se malem popraly !!!! :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))