středa 31. října 2012

Jste zlatí! ♥

Moc vám děkuji za podporu  a pomoc, co jste mi vyjádřili v minulém článku. Nevím, co bych si bez vás počala! Jste k nezaplacení! :)♥
http://www.weil-nadacni-fond.cz

Dneska je můj první den, kdy nebudu moc nic, mléčné výrobky, které miluji si nemůžu ani dát. Je to strašný dilema vymýšlet jídla. Na svačinu si nemohu dát ani ovoce s jogurtem a na snídani ani caro, bez mléka mi nechutná. Ale má to i své výhody. Nejen, že díky tomu bych eventuálně mohla zhubnout, ale i to, že když bude někde něco mooc dobrého, stejně si to nebudu moct dát. Dříve jsem říkala něco jako, že to nechci a nejím to. Teď můžu říkat, že to nesmím díky doktorce! Tím lépe odolám! Hi! :D Aspoň něco pozitivního na tom je!

A o čem jsem ještě přemýšlela? No o tom, že mi budou mooc scházet bílkoviny a nevím kde jinde je vzít než v mléčných výrobcích a šunce třeba. Poraďte, prosím! :-( Bílkoviny potřebuji, protože si chci budovat svaly, které POTŘEBUJÍ bílkoviny. Ach jo, asi budu jíst nějaké suplementy, co mi nahradí mléko! Jsem v koncích!

http://www.moje-fitness.cz/

A co plánuji na dnešek? Po škole jdu zase doučovat, nyní matematika, včera to byl Anglický jazyk. U toho budu přemýšelt, co na večeři! :-D Ale ještě před večeří si pořádně zacvičím, nesmím se flákat a zítra už je 1. takže budu mít jen 30 dní do nějaké změny ještě! 

Co plánujete vy? Mimo školu, školu a ještě jednou školu?;)
Mimo to, dnes píšeme velkou z účta, takže mi držte plaečky

Mějte se fanfárově!♥
I naše kočička Vám přeje hezký den od šlehačky! :D

12 komentářů:

  1. Teprve teď jsem četla předchozí článek... je mi to moc líto... přiznám se, sama bych nevěděla co jíst... Držím moc palce ať se s tím popereše co nejlépe... jinak ty bílkoviny - co sója? Třeba sójové kostky, ty můžeš? Tam je hodně bílkovin a vlákniny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se to vládne. Nejspíše budu muset vyzkoušet i nové potraviny, aspoň k něčemu dobré! :))

      Vymazat
  2. Tak to ti držím palce s tím účtem, já ho ze srdce nenávidim a každou písemku proklínám :-D
    A neprodávají třeba nějaké vitámíny, které ti nahradí vše co potřebuješ? Já opravdu nevím, v tomlhe se nevyznám. Přece musí něco existovat, přece tě nenechají umřít hladem a na ztrátu potřebných živin ;)
    Držim palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé účto baví, ale toto? to byla snad pololetka! :D Tak to určitě ano, myslím si, že na obědy mám možností sposta a ve svačinách jsem si nejsitá!°)

      Vymazat
  3. Keď som si prečítala čo máš zakázané, nemám pocit že by ti mali chýbať bielkoviny. Ak ješ kuracie chudé mäso, ryby, tuniaka a strukoviny nemal by byť problém. Tofu, šmakoun a produkty so sóje môžeš určite taktiež zaradiť :-) Rozhodne tieto veci majú viac bielkovín ako mliečne výrobky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za radu! :) Nejspíše sei udělám velký nákup! :D

      Vymazat
  4. držím palce, ať to zvládněš:) bílkoviny najdeš třeba ve vejcích, tofu, sójovém mase, luštěninách, kuřeti, rybkách apod. Jestli ti budou bílkoviny chybět, je dobré je doplnit třeba proteinovýma tyčinkama, nebo si kup proteinový prášek s příchutí a popíjej ho:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, v proteinu jich bude také dost, děkuji za rady :))

      Vymazat
  5. Bílkoviny jsou ve vajíčkách, jez tedy vejce! :-) Máš ráda šmakouna? Ten je plný bílkovin. Nebo jsou také v masu, luštěninách a... už nevím :-D
    Držím ti palce, ať se ze sestavování jídelníčku nezblázníš... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vejce, ja co, bílek ráda mám! :)) .. šmakouna mám také ráda, ale je to drahá záležitost a bohužel, maso máme doma třeba 1 týdně! :((
      Děkuji! :)

      Vymazat
  6. Ty bílkoviny jsou na nic, je fakt že jsou celkem důležité. Co třeba tofu to bys mohla nebo šmakoun, ale ten je z vaječných bílků tak nevím.. Nebo nějaké proteinové tyčinky mě napadají ale ty se zase řadí většinou do sladkého. A ještě teda ryby a kuřecí maso :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za rady, myslím, že ze mě bude vedetarián!:D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))