pondělí 8. října 2012

Když se zeptám proč?

Už jsem se zde ve článku zmínila, proč chci zhubnout, vypracovat se. Ale přišla jsem na to, že každým dnem, měsícem, obdobím mě žene kupředu něco jiného. 



  1. Pořád to je přítel!
  2. Tímto "zimním" obdobím jsou to plesy, kde chci v šatech vypadat šik
  3. V létě to jsou plavky, ve kterých bych se styděla sama za sebe.
  4. Celoročně se hrnu dopředu sama, protože chci aby si okolí všimlo, že na sobě makám.
  5. Když vím, že bude oslava, přidám ještě více, přeci chci aby mi rodina řekla, že jsem zhubla, no ne? :)
  6. A jiné..

Je jich spousta, která mě napadají, ale nyní je aktuální Ples! Má sestřenice v Listopadu maturuje a já si chci vzít upnuté šaty, teda pokud na to pořádně šlápnu! :))

Touha vypadat v šatech co nejlépe!
Nějaké si chci koupit, nové, opět a zas! Mám jakousi úchylku, že na každou plesovou sezonu musím mít nové šaty. Cože, Musím? to těžko, já je chci! :D
Ty chci, budu je mít na maturitu za rok!!



Nevíte kde sehnat druhé z leva? :(
Na takovýto způsob chci


Jak jste na to vy, máte také úchylku co se šatů týče? Nebo jsem blázen jen já?
Máte některé své oblíbené šaty?:)

1 komentář:

Každému odpovím, prosím o strpení! :))