pondělí 15. října 2012

Krásný nový týden!

Ahoj, ahoj, ahoooj! :))

Jsem blázen, když mám tak dobrou náladu i když je venku tak hnusně, že bych měla spíš brečet, hi! :-D
Ale od včerejška jsem plně motivovaná. A čím to je?No, jak začít..




Včera k nám teta dovezla kupu riflí, moc kráásných, polovinu jsem oblékla, ale byly tam jedny, které mi byly/ nebyly, ach jo! :-( A to znamená? No že za takový měsíc mě budou, uvidíte.. A je to! Už jsem to sem napsala a nemůžu to odvolat, jste mi důvodem, že to nesmím, nýbrž MUSÍM, dokázat! Ou jéé! :)
A já to dokážu. Proč? Protože já jsem dobrá, jo! :D

Málo času!!

Plán!:

Přeji Vám krásný nový týden, do kterého můžete každý dát něco víc! A jak začnu dneska já? 
Mám dnes 8 hodin, takže se domů dostanu kolem 4, půjdu si zaběhat, dám si posilko a workouty a myslím si, že pro dnešek... a né! Ještě švihadlo, na ŠVIHADLO bych zapomněla! A až teď by toho pro dnešek bylo dost! :-))

Večer přidám jídelníček, už ukázkový, nebojte se!


Čágo bélo huběňulky mé ♥

3 komentáře:

  1. Tnehle optimismus je vždy potřeba a motivace je fajn :-D...

    Jinak sušenky jsem kupovala asi za 26kč a borůvky jsem měla nasbírané a namražené, ale už došly :-(... v zimě si je občas kupuji mražené, jsem na ně úchylná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, držím palce. Vidím, že motivácia je silná, tak nech vydrží a ty to dáš, viem to!

    OdpovědětVymazat
  3. zase to ale nepřežeň:-) přidávej si pomalu
    pevně věřím,že se do těch kalhot oblékneš:-)!
    pohodový týden přeji:-*

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))