středa 10. října 2012

Míry, míry a váha!

Pěkný ráno děvčátka.
Je 6.00 a jsem už hodinu na nohou. Už mám za sebou snídani, která mě zasytila snad na celý den! :-D
Ale když se vrátím před ní, tak jsem se dnes po 3 týdnech měřila a po několika dnech nevím kolika jsem se i vážila!

Jsem mile překvapena! Čekala jsem bůhví co. Váha jsem myslela, že mi stojí, míry že se zvětšují! :D Celkově si připadám jako takové prase sele!


Míry si píši do speciální tabulky, kterou jsem si vyrobila, co nejdříve ji vyfotím a hodím vám ji sem. Vlastnoruční kresba žádný kopírák. Akorát moji prdel , ne zadek jsem si oměřila asi blbě nebo kynu v zadku?! Ne, beztak se mi tvaruje, už to nebude takový rosol!
Míry posodíte samy! :)

A co váha?
55.5 kg! Pěkný číslo, jen doufám, že tam v pátek bude buď stejné a nebo nižší. Nechci tam mít 56 POŘÁD!!

Tak vá přeji též příjemný začátek dne,
pac a pusu
Vaše K♥

5 komentářů:

  1. 55,5 je krásné číslo :-) - gratuluji k úspěchům !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) Snad to půjde dolů ještě!

      Vymazat
  2. Váha parádní! :) a určitě nejsi ani prase ani sele a ani rosol! :D Tak nekecej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No opravdu, mám! :D Klepe se mi strašným způsobem!:D

      Vymazat
  3. Gratulujem Koouk! Ide ti to, ideš si za svojim cieľom, to sa mi páči! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))