pátek 26. října 2012

Můj žaludek se vzpírá!

Ahoj, ahoj! :))

Zrovna si jdu pročítat Vaše blogy, včera jsem je trošičku zanedbala a nekoukla jsem se na vás večer, pardóón :(

Ležím na posteli a v hlavě se mi sbíhají myšlenky. Na snídani jsem měla 5 malých lívanečků, mohli mít v průměru kolem 6 cm. Když jsem si je připravovala, byli skvostný, těšila jsem se na ně jako na smilování. Pěkně s jogurtem, 80% čokoládou, jablečnou dření. Tak jsem se do nich pustila. Akorát ke konci jsem nevěděla co s něma! Snědla jsem 3 a zbylé dva šli do koše! Ach jo! :( Chuťově byli výýborné, to je ještě slabé slovo. Ale obsah  mého žaludku se mi zdá den ode dne menší! Byly doby, kdy jsem na snídani snědla jogurt s medem k tomu 5 rohlíků s marmeládou a jako tečku jsem si dala nějakou tu čokoládu. A teď? ...
Takhle to je se mnou!
Ležím na posteli a lívanečky s celou tou parádou mám v krku, doufám, že tento stav nebude častý, jinak bych musela zvýšit porce jídla a to se mi nechce. A taky doufám, že mi brzo slehne, protože chci cvičit a hlavně, nechci zvracet! ;))

Bájo mé krásky ♥

20 komentářů:

  1. scvrklý žaludek? hm,taky s ním bojuju :)
    nenávidím pocit plnosti,kdy se nemůžu pořádně hnout..
    hlavně nezmenšuj porce!! :)
    měj se hezky :) a přeju brzké slehnutí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám vlasy tolik poškozené, že změny nepozoruju.. ale jsou po použití jemnější:)
      DM je skvěléé :)

      Vymazat
    2. Je to svině ten žaludek! :D
      už je to lepší, akorát mi kruší v břiše tak hlasitě, že to vzbudilo i číču vedle mě! :D

      A to si vlasy žehlíš nebo proš je máš tak poškozené? :))
      Asi si ten sprej pořídí, děkuji ti za tip princezno! :))

      Vymazat
    3. žaludek je svině no, dneska jsem si dala po dlouhé době k obědu lžičku zelí a nějak mi nesedlo, bylo mi pak těžko..
      žehlila jsem si je dřív... pak jsem šla úplně na krátko a pak jsem změnila kadeřnici,která mi vlasy takhle zkurvila, s prominutím
      v pondělí jdu k jiné kadeřnici,tak snad mi něco poradí,nepomáhají mi ani masky z přírodního olivového či kokosového oleje,a to už je co říct
      a nemáš vůbec za co :)

      Vymazat
  2. Pocit přeplněného žaludku nesnáším. Ale ty lívanečky musely být parádní, také jsem si je dříve k snídani dělala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli parádní, to ano! :)) .. Já je doslova miluji.. Proč už je neděláš? ;))

      Vymazat
  3. náhodou..já bych byla ráda za smrsknutí žaludku,) aspon toho tolik nesežeru-ovsem pak kdyz dostanu normální porci oběda někde vetsinou toho sním tak třištvrtě a mam teda fakt dost...
    vidim ze si taky hned od rána na bločisku:p

    joo..kdyz si vzpomenu kolik já sem toho dokázala snídat k snídani..tyvado... to sme byly jednou u moře a tam sem si nabrala palačinky, řeckej jogurt, ovoce, čokoládu, vánočku, bábovku, tousty , zeleninu, sýry a vsecko sem to sežrala na pohodu:D byla sem trošku nacpana:Dteda..tojo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to zas tak super není! :D Pak si cheš dopřát a nemůžeš! :D..
      Ano, hned na PC, jste má závislost! :D

      Byli jsme hold takový čuniska, že to ani možná není! :D

      Vymazat
  4. Děkuju ti za komentář, opravdu mě potěšil!
    A to zvíře je náhodou krásný :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu není zač! :))
      No to je, ale představ si, jak tam narvaná ležím já! :D

      Vymazat
  5. Hlavně ať ti je lépe a nezvracíš! Cvičit můžeš odpoledne, nebo až ti bude lépe :)
    Ty placky jsem ještě nezkoušela, ale jestli se povedou, dám recept :)

    OdpovědětVymazat
  6. A kolik piješ vody jestli se můžu zeptat? Taky toho moc nesníš :/ Ale doufej v lepší časy, protože nechceš skončit jako já ne? :) Já mám teda žaludek dokonale roztáhlý.. :D Jím totiž hodně zeleniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě? moc toho nevipiju, i když se snažím. Nejde to do mě. Kliděn vypiji za celý den jen sklinku vody.. ale snařím se pít více! :((

      No zkusím trošku přidat ! :))

      Vymazat
  7. Snad z tebe nebude anorektička :D to nesmíš! :)
    včera večer jsem si udělala tu tvou jablečnou dřeň a dnes ráno ji měla na snídani! Je suprová :) dala jsem jen jablíčka a vodu, žádný cukr ani jiné sladidlo a je to sladké i tak :) dneska si udělám ještě jednu větší dávku do zásoby :) vydrží to dlouho? :D třeba když si udělám dvě velké zavařovačky, tak jak dlouho to vydrží v chladu než to začne plesnivět? :D netušíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a jinak jdu teď dělat jáhelník podle tvého receptíku :)

      Vymazat
    2. To né, to nebude! :))
      to mě těší, že ti chutnala! :)) Také ji dělám na víckrát do zásoby.. A já ti ani nevím jak dlouho vydrží, pokud s dobře zavíčkuje, tak si ymslím, že ti zimu vydrží! Ale nechci lhát! :D
      Snad se jáhelník povedl! :))

      Vymazat
  8. To mne by se to hodilo, kdyby se trochu smrsknul :-)... ale pocit plnosti není příjemný nikomu, tak snad bylo rychle lépe, jinak fotka je krásná, pěkně se tam vyvaluje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bylo to lepší až tak po 3 hodinách,a el i tak jsem kvůli tomu moc nesnědla! :((

      Vymazat
  9. i v naší ledničce je většina věcí ze seznamu :) já si jich ale nevšímám,proto jsem uvedla jen ty dvě
    jojo, na rybičku se těším :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))