pátek 5. října 2012

Nový vzhled!

Pěkný Pátek! :))
Konečeně je tu víkend, jak já se na něj vždy těším! Máte to také tak? Konečně se nemusím na nic učit, mám času pro sebe maximálně a hlavně, můžu se prospat! 
Asi jste si všimly...
, že jsem změnila "kabátek". Minulý nebyl zlý, ale přišel mi takový moc - růžový a dětský! Doufám, že tento se zalíbí. Sama si myslím, že když se teď na něj kouknu, už z prvního dojmu z něj cítím, že mě motivuje i když se na něj jen kouknu. Vidím tam ty baby, kterým to tak sekne a co dělají, ooo je!

Moc už děkuji těm, kteří mi ho pochválili, potěšilo mě to, děkuji ♥

3 komentáře:

  1. Moc se mi ten design líbí :)
    Jojo na deli jsem fakt ujetá :D trošku divné no :D

    OdpovědětVymazat
  2. mě ty thinspa prostě nikdy neinspirovali:D jen moje hubený kamarádky když si sednou vedle mě s těma svýma párátkama:D
    jo tenhle vzhled je super-taky musim číct že růžová je fajn, ale tohle je lepší,)
    du se teď kouknout na to video cos sem házela v minulým článku,) takový mě baví)

    OdpovědětVymazat
  3. Robila si sama design? Ja naprosto...DOKONALÝ!!!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))