neděle 14. října 2012

Oslava, oslava a zase to grilování! + Víkend

Pěknou Neděli přeji! ♥
Omlouvám se, že jsem se za víkend moc neozvala. Aktivita doslova minimální, ach jo! :-D
Jak jste se měli? Co jste dělali o víkendu? 
 Už je zase za námi a já jsem se ještě ani nevzpamatovala z Pátka! Ojé!

Nejspíše vám shrnu celý víkend od Pátka do dneška! Bude to lepší, než vypisovat katastrofy zvlášť!

♥Ještě bych Vám chtěla moc poděkovat, za návštěvnost, i když jsem zde nebyla, jste Zlatí! ♥

Pátek!

Sn. jogurt + muslli
Sv. Balkánský salát domácí
Sv. celozrnná bageta
O. 1 Honzova buchta
V. Pár hranolek 

Pohyb: 
Chůze 9+-  km


Nezdá se to, bylo toho málo, ale byla jsem přecpaná a bylo mi ZLE! Už nejsem zvyklá na takovou tu nezdravou stravu, už mi to vadí, nemohla bych se tak stravovat! ;))
Ve škole jsem to vzdala, šíleně mě bolela hlava! Žádná novinka. Pak jsem se doma nadopovala práškama a bylo mi fájn a šla jsem tůrovat kilometry. 
Necvičila jsem, protože jsem měla neskutečně namožné břišní svalstvo. Nevím, ani zvednou jsem se nemohla jak mě bolelo! :-D Ale co se říká? Co bolí, to sílí!

Sobota!

Sn. 1 celozrnná kobliha
O. Guláš + brambora
Sv (oslava , ajé :-D ) Jednohubky s česnekovou pomazánkou a hroznou, 2 ks šlehačkové rolády..?? Co? Já myslela, že jsem toho spořádala tuny! 
Sv-V : Prase na rožni, lahodáááá!! V životě jsem ho neměla a strašně mi chutnalo! :))

Pohybu jsem moc neměla, mimo rychlé chůze 7 km nic. Dala jsem si takový odpočinkový den, nebo víkend?
Byli jsme na houbách, našla jsem plný košík, neměla jsem je pak už kam dávat tak jsem šla dom. houby jsem usušila a už se těším, až je dám někam do majdy!  
Máte také tak rádi houby jako já? :-D
Odpoledne jsme jeli s milým na rodinou oslavu mojí tety (45), tak jsem se najedla pěkně.
A jako poslední bod večera jsem šli za milým, pro změnu, na to prase co mělo 70 kilo živý váhy. A mrtvé? 60 kg!! Žranice jak bejk! :-D

Neděle:

Sn. Kakaová buchta


Dodám!!

9 komentářů:

  1. Ach, jedálniček máš ukážkový - skvelé!!!!
    Aj tu oslavu si zvládla super, je dobré sem tam si aj oddýchnuť od všetkého (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no za jídelníček se stydím! :((
      Ale oslava ano, to jsem zvládla v rámci norem! :))

      Vymazat
  2. je zajímavé pozorovat, jak nám po chvilce přestanou nezdravé věci chybět a chutnat, že? já si minule přidala do musli pár vanilkových polštářků (dětské cereálie plné cukru) a nemohla jsem to sníst, jak to bylo přeslazené
    celozrnné koblihy? :O to existuje? zajímavé!
    houby ráda mám :) ale třeba smaženici nebo polévku sníst nedokážu, blé :D
    prasátko jste měli joo? ty jo,to jsem taky neměla ani nepamatuju :D
    a ten rumový hrnec musel být úžasný! hodně jste se po něm opili? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky když si teď dám ěnco moc sladkého, hnusí se mi to..;)) a to sem to dříve jedla ve velkém třeba! :))
      Ano, ale není to kupované, teta dělá doma, tak si od ní vezmu recept a do budoucna sem přibyde! :))
      Byl úžasný, akorát jsem ho neměla moc, protože celkem "moštoval", na vánoce by to nebylo OK! :-D

      Vymazat
    2. Díky za typy, na obale je právě napsáno jen lžičku denně. :) Tak uvidím

      Vymazat
  3. Taky mám ráda hřiby, ale se sbíráním.. už je to horší :D
    Prasátko jsem snad v životě nejedla, nějak mě to neláká, ale věřím, že to třeba může být dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě baví i sbírání právě, provětrám se při tom;)
      Já jsem ho také nejedla snad od mých 5, takže to bylo super připomenutí!;)

      Vymazat
  4. Máš to v pohodě! :)) Houby miluju.. zrovna včera sem si udělala výbornou houbovou polívku!

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuju tě že i přesto že na oslavě bylo určitě spousta dobrot tak sis dala jenom to co jsi si dala :) Jdeš si hezky za svým cílem :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))