pondělí 29. října 2012

"Pikantní" tuňák

Pikantní tuňák v pikantní rajčatové omáčce se zeleninou

zdroj:http://www.my-food-online.de/

Jak jsem slíbila, přidám vám sem mé hodnocení výborné konzervy s tuňákem. Vyzkoušela jsem mnoho konzerv, v některých bylo více oleje jak tuňáka, někdě zase více zeleniny, no vždyť víte. Žádná konzerva není dokonalá. Ale nedávno mi teta dala na ochutnání konzervu pocházející z Thajska, která je běžně ke koupení třeba v Kauflandu. V menších obchodech jsem ji neviděla! ;)


A čím je tato konzerva jiná?
 Když jsem ji otevřela, překvapila mě její vůně, nesmrděla jako ty kalsické, prostě mi voněla! Pak jsem si obsah vysypala na talíř a zkoumala dále. Tolik masa jsem v konzervě ještě neměla! Né, doopravdy nepřeháním, na to já jsem pes, když něco slibuje maso a pak je ho tam minimálně! Zkoumala jsem dále.
Našla jsem cibuli, která díky nálevu byla chuťové výborná a hlavně, nesmrděla klasickou cibulí.

Chuť:
Neváhala jsem ani minutu a šla jsem do ochutnávání. Bála jsem se toho, omáčka byla červená, taková až rudá! Dala jsem sousto první do pusy a hned jsem musela mít druhý. Nebudu Vám tu vykládat jak je nejúžasnější! Třeba já bych tam dala více té zeleniny.
Chuť mě mile překvapila!

Co slibuje?
Na obale zní, že je to PIKANTÍ tuňák s PIKANTNÍ omáčkou. Ale? Pod tímto pojmem si představuji něco ostrého, co mě zapálí na jazyku. Toto to však nesplnilo. Omáčka byla akorát a maso? No v žádným případě nebylo pikantní, to je jediné mínus!

Složení:
Tuňák pruhovaný- 53% ( Western Pacifick)
cibule- 13%
voda
ocet
kukuřice- 5%
cukr
slunečnicový olej
hrášek- 3%
rajčatový protlak
rýžová mouka
sůl
bílý pepř
koření


Energetické hodnoty na 100g:
461 KJ
11,5 g bílkovin
6,9 g sacharidů- z toho cukry 5,5 g
4 g tuku

13 komentářů:

  1. já tuňáka miluju, konkrétně tuhle značku jsem ještě nezkoušela, do kauflandu moc nechodíme, ale jinak mi chutná tuňák snad skoro každej :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také do kaufu moc nechodím, u nás není. Ale kouknu se, kde jinde by moh, být! :))

      Vymazat
  2. tak jsem si toho panáka teď zkoušela před zrcadlem a vypadá to docela srandovně, kdyby mě tak někdo pozoroval ;)
    jinak já tuňáka nejim, nějak mi nepřirostl k chuti ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono u všeho se vypadá jinak naž chceme!:D

      Vymazat
  3. pokud chceš pikantního tuňáka, zkus tohohle: http://www.baltaxia.cz/images/foto/original/3.jpg :)

    OdpovědětVymazat
  4. tuňáka miluju! Pikantní chutě taky.. složením to vypadá dobře..ale když říkáš že to nepálí tak to asi není ono :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NEpálí, možná tak té ostrosti je minimálně!;)

      Vymazat
  5. znám a chutná!:D pikantos
    hej dekuju moc za komentar..byl tak povzbuzujici^^ dneska sem nastesti hlad nemela ale jindy mi obcas zaškrundá v bruchu tak neco pridam:D
    ach diky jeste jednou za "nakopnuti!.D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vůůbec se za to neděluje prosím Tě! :))

      Vymazat
  6. Tuňáka občas taky kupuju :) A mám ho nejradši teplého, třeba s kuskusem! :)
    Starbucks je přece kavárna, neříkej že neznáš to slavný kafe :D

    OdpovědětVymazat
  7. díky za tip, určitě vyzkouším, tuňáka já můžu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímně - tuňáka jsem snad ještě nejedla. Ani nevím proč, ryby miluju! Měla bych už také konečně ochutnat :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))