čtvrtek 25. října 2012

Po dlouhé době vážení!

Ahoj, Ahoj.
Jak užíváte prázdnin?
Já už mám dnes za sebou doučování dvou cácor, oběd a hlavně vážení a měření.
Strašně jsem se bála stoupnout na váhu. Už jen z toho pocitu, že by tam číslo mohlo být vyšší, já si to beru strašně osobně a k duši! :D Ale také z toho,  že prostě jen to číslo vidět nechci. Přišlo to dnes, ono by to přišlo jindy žejo.

A co jsem na tom proklatým okýnku viděla? 

Přesných 55 KILO!!!!  No jsem ráda, ještě v pátek tam stálo 56.7 a teď? No držte mi palce, já chci tu podělanou 5 zdolat!!! :) Chci už abych se chlubila, že mám 50 kilo, nebo méně? To už je ve hvězdách! :))

Také jsem se po dlouhé době měřila.. Tady na fotce uvidíte jak jsem pokročila. Akorát nesedí datum, je to posunutý vše o týden! :))

Takto jsem si vyrobila a sama nakreslila tabulku mír. až to bude přepsaný, přelepím si to a budu psát pěkně dál. Jen dooufám, že tam budou každým měřením čísla menší a menší! :))

Tak co na to říkáte?



10 komentářů:

  1. perfektní! :)
    jsi šikula :) jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. A kolik měříš? Jestli to tu někde je, tak se omlouvám - jsem slepoň :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měřím 172-3 nevím přesně! :))
      Mám to tu, akorát to nejde vidět, je to hned pod Nadpisem FOR Life! :))

      Vymazat
    2. Ježiš, no jo - promiň! :-) A to se chceš dostat pod padesátku? A nebude to už moc? Jinak samozřejmě gratuluju, 55 kg je moje vysněná váha! Ale spokojená budu i s 59 kg - mít prostě pod 60 kg :-)

      Vymazat
    3. No, mě bude bohatě stačit těch 50! :) Ale když budu mít víc a nebudu na to vypadat, tak se zlobit nebudu.. Přeci jenom váha je jen čílo a míry jsou lepší! :))

      Vymazat
  3. Jsi hrozně šikovná! :) držím Ti palce a doufám, že se Ti bude pořád tak dobře dařit! :))

    OdpovědětVymazat
  4. gratulace;) chtělo by to fotku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka bude, vyštrachám nějakou starší a vrhnu se do toho! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))