sobota 6. října 2012

Pudinkové pokušení

Už dlouho přemýšlím, co bych si měla udělat lehkého na odpolední svačinu nebo večeři. Máme doma kupu mléka, pudinků a já jsem na pudink dosud zcela zapomněla. Ooo, jaká hanba!. Tak jestli jste jako já, miluji pudink, tak vám určitě zachutná.



A asi se divíte, že sem dávám triviální recepty. Ale vím, že i mne dojdou inspirace a nevím kam dál a toto, i když taková blbůstka, by mi také pomohla! :)


Co budeme potřebovat?
1 balení pudinku
1 l mléka
ovoce( banán, rybíz, meruňky, jablka,.....)
tvaroh - nemusí být
Cukr, sladidlo pokud chceme ( já nepoužívala)

Postup:
Podle klasického postupu si připravíme puding. (Mléko dáme vařit a přilijeme puding, který jsme rozmíchali  trošce mléka. Za stálého míchání čekáme, až zhoustne.)

Mezitím si do připravených misek dáme na dno ovoce:


Do pudinku, když chceme, přimixujeme tvaroh. (Tvaroh pudink zjemní a dodá mu lepší chuť.)

Pudink nelijeme na ovoce a po vychladnutí dáme do ledničky ztuhnout.

Tip.!
Můžete přidat i piškoty, čokoládu, oříšky..

Dobrou chuť, Vaše K.♥

3 komentáře:

  1. Tuhle svačinku si dělám často - miluji kombinaci pudinku a tvarohu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja si to robievam, ale puding robím iba z vody a potom rpimiešam tvaroh (: Mňamka, veru, netreba zabúdať na puding!!! :D Milujem ten extra vanilkový s kúskami vanilkového lusku, ten je božský! (:

    OdpovědětVymazat
  3. ježiiiš, ten obrázek je úžasnej, hned zejtra si ho udělám!! =D
    Jinak já puding moc nemusím, když je vychlazený z ledničky, já ho strašně ráda jím zatepla.. ještě do něj občas dávám piškoty :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))