středa 17. října 2012

Rajčatový salát

Když jsem jednou dostala chuť na rajčatový salát. Ptala jsem se mamky, jak se dělá. Vím, samozřejmě, že z rajčat! :-D Ale nevěděla jsem, jak se dělá zálivka. Tak ho sem přidám pro ty, co byli stejní amatéři jako já a rajčatový salát byla záhada! ;)



Co budeme potřebovat?

Rajčata
Cibuli
Ocet
voda
sůl
pepř
cukr moučka

Postup:
1.Rajčata si nakrájíme na kostičky, stejně tak i cibuli.
2. Do hrníčku si dáme vodu, 1 lžíci octa, 1 lžíci a více cukru. Pořádně promícháme.
3. přidáme sůl a znovu promícháme.
4. Ochutnáme a po případě dosladíme.
5. Nalijeme na rajčata a přidáme pepř.

Dobrou Chuť,
Vaše K!

7 komentářů:

  1. Rajčatový salát miluju! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja právaže rajčinový šalát kvôli tej zálievke nemusím :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se dá vyřešit i bez ní, je milion zálivek a některá ti chutnat může! :))

      Vymazat
  3. Já radši jen rajčata se solí, ale i tohle musí být dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám také ráda, pěkně pak pustí šŤÁVU! ;))

      Vymazat
  4. Tak tento salát naprosto zbožňuju a i přesto že umím upéct kdejakou buchtu, přiznávám že jak udělat zálivku jse taky nevěděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAké jsem právě zdatná v kuchyni, ale zálivka? to jse neuměla! :-D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))