pondělí 1. října 2012

Říjnové plány


Dnes ráno mě inspirovala má hubeňulka Tato! na jeden super, čuper článeček o tom, co chci dokázat za měsíc Říjen, ale i ostatní. Myslím si, že to pro mě bude více motivující, když to zde zveřejním a posledního Října to sečtu se vším všudy a posoudím, zda se mi podařilo splnit, nebo ne.
Co myslíte, je to dobrý věc? Já si myslím, že ano!

A co bych chtěla dokázat? Né vše se bude týkat méého životního stylu a jídla, chci toho více! TAK:


 

1.  Minimálně 6 x týdně cvičit aspoň 30 minut

2. Vidět výsledek buď v cm nebo Kg

3. Omezit přejídací chvilky, chutě na sešlostech

4. Trochu se ostříhat a mít modrý pramínek!♥

5. Nedostat ve škole horší známku jak 3

6. Být méně protivná

7.  Zdolat 40 kliků


Je to něco málo z toho, co bych chtěla, možná něco dodám na koci října, co se mi podařilo! :)

2 komentáře:

  1. jééj pekné plány, je dobré si ich takto napísať, potom je človek viac motivovaný. držím palce - ja mám tiež nejaké plány...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten modrý pramienok sa mi páči. A ďakujem za podporu, dáme to tento mesiac, že? Hliva je dobrá na imunitu, ale to by sme ju museli jesť na kilá :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))