neděle 21. října 2012

Shopping♥

Jak už jsem zmínila, včera jsem byla nakupovat v Brně  a musím se pochlubit, jsem strašně nadšená z toho, co jsem tam vyštrachala i přes to všechno!
Jestli se tam někdo chystáte, tak ve Vaňkovce je docela NIC! Vše je přebrané, drahé a obchodů, kde FAKT NĚCO JE, je zatraceně málo! ;-))
Když už tam bude, zkuste jít na Svoboďák, tam máte jistotu, že v Terranově, Tally Weilu apod. něco najdete. Tally Weil ve vaňkovce je jen minimum, co mají na námku! ;))

A teď k mému "Šopaholinku" :-D
Jak už jsem říkala, blíží se čas plesů a já na jeden jdu již v listopadu. Pak se to s nimi táhne až do Března, jupié!

Takže:
Za prvé jsem potřebovala šaty a takové jsem si vybral. TALLY WEIL! 699,-


Detail : Satén/ hrubší látka

detail: boky

Detail: ramena

Za druhé jsem potřebovala mikinu, nemám žádnou takovou normální, mám jen sportovní a ta se nehodí ke všemu. Je krásně teplá a ten vysoký krk je k nezaplacení! NEW YORKER! 379,-


Detail: kapsy

detail: Krk

Za třetí jsem neměla žádné lodičky, tak jsem si vybrala nádherné tyto, chodí se v nich úžasně a úžasně také vypadají, zamilovala jsem si je, jsou neobyčejné! :)) DEICHMAN! 549,-



Za čtvrté jsem chtěla zimní kozačky, ty nemám! :-D Nelíbili se mi žádné a mimo to jsem na nakupování toho všeho měli jen 1 hodinu a to si vybírala i kamrádka, která má mimochodem také nádherné šaty a tak! :))

Za páté mám kalhoty, které jsem neměla vůbec v plánu kupovat, ale mě se tak líbily, že se jim nedalo odolat a navíc, vešla jsem se do velikosti S! Jupííí! :)) CAMELIE! 349,-

Detail: Velikost a značka

Detail: předek

detail: zadek

Už se těším na šaty až se sladím s botičkami! :))

10 komentářů:

  1. závidím, závidím! :(
    sis hold nakoupila i za mě no :D hezké kousky
    mikču máme podobnou :) do takového počasí je ideální!
    šaty jsou úžasné, dooufám že se nám v nich ukážeš :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :))
      Ano, ukáži, ale až v listopadu, to mě čeká ples.. snad do tý doby ještě máknu na sobě! .))

      Vymazat
  2. Škoda že je všechno (kromě bot) černé, to já jsem spíše na barvičky :)) Ale jinak hezké věci :)
    Já jsem (bohužel) hrozně velký shopaholic :(
    Olivový olej se přepaluje, zkus si o tom něco přečíst, vážně tím spíše tělu uškodíš :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda barvičky. Všechno mám doma barevné. Tak jsem si vzala usedlejší barvy! :)) Jinak je to samá růžová, modrá, zelená, apd! :D
      Děkuji za radu, přečtu si to! :))

      Vymazat
  3. včera som bola vo Vaňkovke 2 hodiny a kúpila som si veľké hovby!!! aj interšpar ma dokonca sklamal, nemajú tam toho veľa, čo sa týka potravín....
    tiež radšej nakupujem na Svoboďáku,alebo na Českej, hlavne v HM (:
    Ale nakúpila si parádna, šaty aj lodičky, mega! (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou je tam vymeteno strašným způsobem! ;)
      celkově ty obchody stojí za prd, jediný na co ještě dám je City park v Jihlavě! :))

      Vymazat
  4. Zbožňuji boty na podpatku a tyhle jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne veci a tie botky sú dokonalé!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))