neděle 21. října 2012

Tuky na bocích!

Jak na tuky na bocích, zadečku a nohou?

Tento problém řeším já, řešíte vy a milion lidí v mém okolí. Proč se tuk ukládá zrovna tam? 


Tuk se nás nebude ptát, kam se má uložit, nelíbí se nám totiž nikde! Už snad 3 roky se snažím s boky něco udělat. Běhám, skáču a cvičím jako tajtrdlík ale k čemu, když boky neubývají?

Přečetla jsem nespočet článků o tom, jak na ně. Jak je ZARUČENĚ A JISTĚ shodit. A co z toho? Velký kulový vám řeknu! ;)  
Takových rad a tipů, ale všechny přišly vniveč.


Nejspíš bude něco na tom, co mi říkala kdysi má babička. Když jsem byla malá a myslela jsem si, jak nejsem kdoví jak drsná, když mi v mrazu lezou záda a boky. Možná je to tím, že když je nějaké části těla zima, tuky se zaměřují tam. A když jsem se takto oblékala celou pubertu? Myslím si, že to dopadek bude mít! 
Co myslíte?

Teď si nedokážu představit, jak bych šla s holými zády. Za prvé mám problémy s močákem, takže bych ležela doma v peřinách, myslím že bych rovnou seděla na záchodě a pila urologické čaje. Možná bych si zašla znovu i na cévkování.
A za druhé bych trpěla bolestí, protože ledviny a tak jsou háklivé! ;-)))
Takže pokud si to čte někdo, jako jsem kdysi bývala i já. Nehrajte si na hrdiny a radši se pořádně oblečte! :)

Budu se muset zaměřit na tuky a tuky a také na cukry a cukry. Co to kecám za blbost co? 
No jak slyšíte. Jsou dvoje tuky a cukry. Zdravé a nezdravé.

Mezi zdravé tuky se řadí:

  • ryby-makrela, mořské ryby, sardinky, losos..
losos
  • rostlinné oleje- lněné oleje a semínka, sója, avokádo, listová zelenina, vlašské ořechy
Lněná semínka
 
  • oleje- panenský olej,lněný, ze semen hroznového vína, mandlový, sezamový, rybí


Nezdravé tuky:

  • různé margaríny a pomazánky- ty, kde jsou obsaženy ztužené nebo částečně ztužené nebo-li hydrogenované tuky
  • fast foody- škodlivé trans- tuky a omega 6 mastných kyselin
fast food
 

Zdravé cukry

  • ovoce

ovoce
  •  některé sladidla jako je - stévie
  • stévie
  • sirupy
Javorový sirup


Nezdravé cukry

  • různé tyčinky, náhražky čokolád, limo apod..
  • sladidla, které obsahují aspartam 


Samozřejmě bez sportu to také nepůjde.

Jak by to vypadalo, kdyby se stravou vyřešilo vše?
Existují opět, zaručené cviky na boky, ale myslím si, že cvičit boky, je nesmysl. Nejlepší asi je, když posílíte celé břišní svalstvo a vnější svaly na nohou. Na bocích máme jen tuky a svaly se tam ve velké části nevyskytují. Proto zpevňujeme svaly okolo! ;)
Každý si své cviky může nalézt na internetu, po většině je to to samé! ;))









A co vy? Máte Tipy jak na proklaté boky? :))






4 komentáře:

  1. Moje babička mi říkala a do teď říká úplně tu samou větu :) dřív jsem jí jen odbyla, teď už si myslím tak že na tom něco pravdy je. Na tuky na bocích extra netrpím, spíš na vnitřní stranu stehen, ale jsem moc ráda, že si sem vypsala zdravé a nezdravé tuky a cukry :) šikula!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli nás víc, co experimentovalo! ;))
      Děukuji! :))

      Vymazat
  2. Tak to jsem ještě neslyšela, že když je nějaké části větší zima, tvoří se tam víc tuků. Ale možná na tom něco bude:)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem se jich zbavila, až když jsem shodila pár kilo..s bokama toho odešlo více, což mi ale nevadí:D ale s tou zimou, jsem to taky slyšela a je fakt, že teď bych s holýma zádama nevyšla...takže něco na tom možná bude;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))