úterý 2. října 2012

Zeleninové lečo




 Celkově zeleninu miluji. Jako malá jsem milovala i lečo, když jsem stárla, mé nadšení ochablo a já lečo nesnášela byla jsem blbá, blbá, blbá!  Nejím papriku, ale v tomto mi nevadila, protože jsem si vůbec necítila a hlavně, bylo to tak dobré,  že i kdybych ji cítila, tak to sním! :D
Takže pokud je zde zastánce jako já super čuper zeleninky tak hurá do toho!!


Co budeme potřebovat?

1 cibuli
kousek másla
1 rajče
1 papriku
1 vejce
sůl, pepř, majoránku, kmín

Postup:
1. Nakrájíme si cibuli na drobno a zpěníme na másle.
2. Když už bude cibulka zlatavá, přihodíme nakrájenou zeleninu a chvilku orestujeme.
3. Zalijeme vodou a necháme asi 15 minut podusit.
4. Přidáme sůl, pepř, kmín a ždibec majoránky
5. Na zahuštění přidáme vejce a za stálého míchání necháme ještě 3 minutky na plotýnce.

Podáváme s chlebem či jiným pečivem
Dobrou chuť, vaše K ♥

5 komentářů:

  1. To zeleninové lečo vypadá dobře:)
    A ano, ten obrázek je super na to, aby jsme si uvědomili jak špatná jídla jsme doteď jedli...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si to strašne často robí, je to taká rychlovka, ale teraz som na to úplne zabudla, dobre že si mi to pripomenula, je to dobré jedlo na intrák! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda spřítelim :) děkuji za podporu !

    OdpovědětVymazat
  4. já sem se zase dostala do období kdy se bojim jíst i chleba a snažim se spíš jen ovoce a zeleninu no:/ ale dekuju moc za komentáře:*)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si dělám občas k véče - já teda lečo milovala i jako malá :-)... Ale to dělala máma doma takový to "poctivý" s klobásou a tak :-D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))