neděle 4. listopadu 2012

Den 3.11 2012

Ahoj, pardoon, že píšu až teď. o, je víkend, kdy mám více času, ale..Včerejší den byl tak nějak divný. Ráno jsem došla od přítele, pak jsem letěla na město, kde jsem dobrou hodinku a půl lítala jako blbeček sem a tam a zase sem a tam! Kdyby se na mě někdo koukal, jakože jo, tak si o mě myslel, že jsem naprostej idiot! :D
Naší kočičce se líbí v igelitkách!:D
Když jsem dolítala a šla domů, tak jsem opět vyrazila, nyní k dědovi. chtěl vysvětlit, jak má na PC vytvářet kalendáře. A co? Mise splněna! :))

Po celý zbytek dne už jsem byla jen a jen doma. Naobědvala jsem se ve 12, pak jsem si Vás pěkně obešla a co se zbytkem dne? :D No spala jsem! To znamená, že můj oběd = večeře. Probudila jsem se v 19.00 a to už se mi jíst fakt nechtělo. Došel přítel a byla noc!!

Jídelníček:

Sn. Jablečná bábovka
O. Kuskus + sojové maso ve vodě se zeleninou

Oběd



Pohyb: 
Rychlá chůze 5 km

1 komentář:

  1. Ta čičinka je prostě nádherná :-*
    Ten jídelníček je opět zase hezký, ale na mě by to bylo asi málo, ale když jsi zase spala, tak je to jiná :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))