sobota 10. listopadu 2012

Den 9.11 2012

Přeji příjemný Sobotní ráno! :))
Jak jste se vyspali? Už je tu zase víkend, který opět uteče jako voda.
Vím, v posledních dnech jsme Vás zanedbávala a to se nemá! Tak to teď hodlám napravit. Pěkně Vás všechny oběhnu  a už se těším na vaše články! 

K mému jídelníčku přibylo moc komentářů, které mě nepotěšily. Teda, na jednu stranu ano a na druhou ne. Jsem ráda, že máte o mě strach a řeknete mi to. Já si neuvědomuji, že jím málo, mě to přijde moc, cítím se přecpaná. Asi to vyřeším tak, že přidám 1 jídlo denně, místo 5 jich bude 6 a to mi snad na jídle přidá.

Už prdím na to, že bych neměla jíst mléčné výrobky, uzeniny apod. Zůstává aktuální pouze to, že nemohu tučná a smažená jídla, mléko ( sýry a jogurty už prostě jíst chci! :D) a kořeněná a také pečivo. Zbytek jíst už budu. Můj úbytek váhy totiž možná souvisel i s tím, že jsem neměla moc velký přísun všeho potřebného a tak. Snad se to zlepší! 

A co jsem dělala? 
Po prvé jsme měli nultou. Probudila jsem se ve 4.00, hrůza. Jela do školy, tak jsem přežila ve zdraví 6 hodin. Když jsem dojela domů, najedla jsem se, přečetla jsem si další zprávu od doktora, upekla buchtu a pak za mnou přišla kamarádka, kterou budu česat na ples. Vybrala si. Fotky vám sem hodím, nevím kdy, ale hodím! :))
Pak jsem šla ke kamarádce, kde jsem jí učesala "Mašlu" . Skočila si do obchodu pro víno a koření. A nakonec jsem večer ležela v posteli s mým ♥ a labužírovali si nad svařáčkem, hi! :D

Jídelníček:

Sn. Kuskusová čoko kaše + hruška
Sv. 2 Grahamové plátky + šunka uzená + tavený sýr + snad 500 g zeleniny
O. Mišmaš polévka ( fazole, mrkev, kroupy, čočka, květák, kuskus na dohuštění,...)
Sv. Maxi Nuta Kešu - poprvé a naposled je to strašně sladké, Grahamový plátek + šunka + sýr 30%
V. 250 g tvarohu + rajče + svařák cca 150 ml

Grahamové plátky se šunkou

Kuskusová kaše

Hustá polvka- výborná

Svačinka

Pohyb:
Chůze 5 km
- nic jiného, chtěla jsem dát svalům volno! :))

Tak už je jídelníček lepší, nebo mám ještě resty v množství jídla? :))

11 komentářů:

  1. jako voda.. vyspala jsem se dobře :) už v šest jsem byla vzhůru,jsem ranní ptáče
    jsme rádi,že zanedbávání napravíš:P
    taky se cítím přecpaná,ale bojuji s tím:) porce zvětšuj pomalu,půjde to!
    mléčné výrobky určitě papej,ale opatrně,aby se ti ta alergie nezhoršila
    nulté hodiny jsou děs:D naštěstí teď žádné nemám
    na fotky účesu se těším:)
    co je mašla?:D
    a večer to dovršil nejlíp jak mohl! :)
    jídelníček supr :) a k Maxi Nuta Kešu.. taky mi to připadá hrozně moc sladké na to,že v tom není žádný dochucovalo :D
    měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem byla už probuzená v 5, pak jsem se povalovala asi hodinku a dýl už to nešlo! :D
      Určitě, chybíte mi! :))
      Já naštěstí nultou měla jen výjmečně, supl! takže už mě nečeká další, hi! :D

      Já nevím, jak jsou na tom jiné maxinuty, třeba tak sladé nejsou, ozkouším! :D
      No a mašla, taky přidám foto, těžko se to vysvětluje! :D

      Vymazat
  2. kráásně jsem se vyspala, spala jsem u mého přítele takže paráda :)
    jídelníček máš jako vždycky krásný, už nevím co ti na ně mám psát :) jak to děláš, že to máš vždycky tak dobrý a že nehřešíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to věřím, to je nejelpší! :))
      Ale hřeším, také hřeším. Třeba tou maxi nutou jsem zhřešila.. Šak ty se také držíš! :)

      Vymazat
  3. Takže si jí na hlavě učesala z vlasů mašli? :) A s tím jídle, buď opatrná a sleduj když něco jíš, zda se ti po tom neudělá nějak špatně! :) Kolik dáváš na snídani kuskusu a mléka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vypadalo to pěkně, má krásné dlouhé a blond vlasy, také už chci mít dlouhé :(
      Asi ano,děkuji za radu, pokusím se to ohlídat! :))
      Ráno jsem si kuskusu dala asi 5 lžic. Místo mléka dávám vodu, ale dávám jí jen tak málo, aby se kuskus nevařil dlouho. Samořemě, ty si tam dej mléko, já ho vynechávám! :))

      Vymazat
    2. Já kuskusovou kaši dělám tak, že ho uvařím ve vodě a pak v mléce :) Je to lepší a je tam víc bílkovin potom :) Zkus si koupit sójové mléko, nebo sójový sušený nápoj ;)

      Vymazat
  4. Jídelníček máš moc pěkný, mne by možná večer chyběly nějaké sacharidy :-)... a sladký kuskus mám taky moc ráda :-)... chlebík rozhodně doporučuji vyzkoušet, já jsem na něm závislá :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj máš moc hezký blog! Taky se snažím jíst zdravěji a trochu shodit, takže se moc ráda od tebe nechám inspirovat!:) a na mašlu jsem zvědavá:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, uteče jako voda. Škoda!
    Jídelníček krásný, kuskus jsem, myslím, ještě nejedla. Takhle jáhly, to jo. Myslím, že ho vyzkouším! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se tvůj jídelníček líbí a nedivím se ti že je pro tebe s takovýma zakázama potravin těžké sestavit dostatečný jídelníček kde by bylo dost jídla :) A podle mě na to jdeš dobře, že některá jídla si prostě dáš protože jinak bys mizela před očima, zakázané výrobky zkus spíš omezit když je tvá dieta tak krutá :D A jsem zvědavá na tu fotku, chci vidět jaké výtvory tvoříš :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))