čtvrtek 29. listopadu 2012

Den D!

Ahoj, ahoj!
Jak se máte?

Už mi je lépe, došla jsem z města, kde jsem si nakoupila věci na pompadůrku. Ano, dnes mám  v plánu ušít si pompadůrku a ukázat vám ji, jelikož jdu zítra na ples. Také mám nové semišové lodičky, kterými se také pochlubím, ráda se chlubím! :D

Mimo to jsem si včera udělala těsto na perníčky a na slepované, takže budu také péct cukroví, abych nebyla pozadu. Jak jste na tom vy, už máte něco upečeného?

Také už mám fotku na srovnání Po a před, takže se těšte, protože dneska přidám foto. Ale bude to jen pro silné žaludky.

Nevěřili ybste, co se mi včera stalo. Lehnu si takle do postele a byla tam loužička. Má kočka měla sen, ze kterého se počůrala a utekla! to je strašpytel, žejo? :-D :-D

Tak jdu na to, jdu péct! Vůně cukroví, koledy, to je moje ♥

8 komentářů:

  1. Krásný den :-) Já už taky začínam péct. Už mam shromážděné všechny moje recepty na cukroví, dneska chci udělat výběr a od zítra se do toho pustim. Začínat budu určitě perníčkama :-)

    Jů, na fotku jsem už mooooc zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak se pak musíš podělit! :)))
      Také perníčky už mám! :))

      Vymazat
  2. Tak přeji ať se cukroví povede! Já už něco napeceneho mam a o vikendu budu pokracovat :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já zatím napečeno nic nemám, původně jsem se na nějaké cukroví chtěla vybodnout úplně. Ale poslední dobou začínám s myšlenkou na pečení nenápadně koketovat, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad nějaké popečeš, byla by to škoda! :)

      Vymazat
  4. Panebože, péct?? :D Kdybych pekla teď, tak by to do Vánoc stoprocentně nevydrželo. Na foto se těším, beztak to nebude taká hrůza, jak tvrdíš.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))