neděle 25. listopadu 2012

Disease

Ahoj, ahoj..
Tak už od Soboty od rána mám horečky. Včera nešly dolů pod 38. takže si asi dokážete představit jak mi bylo. Lítalo se kolem mě, jako kdybych byla na smrtelný postely. Né, že by se mi to nelíbilo! :D
Troufnu si říct , že jsem spala 23 hodin v kuse!

Tudíž to znamená toto:
Sn. nic
Sv. nic
O.nic
Sv. nic
V. nic

Pití- 2 litry šípkového čaje

A dneska mi je lépe. Ráno jsem měla sice 38.6 nebo kolik, ale je mi líp.
Stoupla jsem si na váhu, kde to ukazovalo 53,9 kg... A naše číča váží přesný 3 kg, to je macek žejo? :))
Už jsem snědla 2 přesnídávky, na víc si netroufím, protože mám místo krku stuhadlo. Teď si troufám říct, že mi je v rámci norem fájn, ale pořád nemám sílu. Motá se mi hlava a div se zvednu, ale už mě to nebaví ležet! :D

Jak jste si užili víkend vy? :))



15 komentářů:

  1. jéjda :( snad se brzy vyléčíš! já na tom tak špatně nejsem :D
    šípkový čajík jsem dlouho neměla.. střídám je - různé zelené, bylinkové.. :)
    23 hodin v kuse? to bych asi umřela :D
    udělej si něco výživnějšího,rozmixuj banány třeba nebo tak :) papat se musí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mňam, dala bych si bylinkový čajík! :))
      No mě nic asi nezbylo, byla jsem tak KO, že...! :D
      Já vím, že se jíst musí, ale určitě jsi to zažila někdy, nemůžeš nic! :((

      Vymazat
  2. Tak ať ti je brzy líp! Já jsem v pátek i v sobotu byla na noční, takže dnes jen relax :-)... A určitě si něco udělej, nějaké pyré alespoň, tělo ptořebuje energii, aby se mohlo léčit :-)... Jinak já na uložtu sháněl film, knížku mám ale taky, na tu jsem ale narazila v antikvariátu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak koukám, že si Neděli využila k dobru, musela jsi být strašně vyfluslá, co se energie týče, nedovedu si to představit! ;))
      Je to těká dřina?
      děkuji! :))

      Vymazat
  3. Tak se z toto ryhle vylež! Já měla víkend suprovej, byla jsem nakupovat a pořídila další dárky na Vánoce, takže zase o starost míň :) Jsem na sebe pyšná ! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, dárky? Také bych měla začít, mohla by jsi dát inspiraci! :))

      Vymazat
  4. brzy se udzrav kočko, ať je ti dobře a můžeš užívat života!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že jsem od tebe pročítáním tvých článků něco chytla...začala jsem smrkat a kejchat ;-). Tak ať jsi brzy jako rybička!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen to ne, to bych nerada někoho nakazila! :(.. Děkuji moc! :))

      Vymazat
  6. Tak se brzo uzdrav na mě taky něco leze, ale snad to nic nebude, nedokážu si představovat to dopisování sešitů ve škole :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad to z tebe brzy sleze, držím palce! :))
      Také dopisování nesnším! :D

      Vymazat
  7. Hlavně se brzo uzdrav! Chápu tě s tím jídlem, ale něco bys měla.. Ať tě taky všichni nezkritizují :) Sice je jim po tom velké hovno, ale přesto to udělají a já jsem z toho potom vždy lehce (těžce) nervní :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))