pondělí 5. listopadu 2012

Fazolový salát

Tak jsem si konečně, po dlouhém odhodlání, koupila v Kauflandu červené - velké fazole. Nebyly ani drahé, půl kila stálo 24 korun. No není to zlé, nebo ano?


Přemýšlela jsem, co s nimi, pak jsem si našla recepty, kde je dávali lidé do salátů, tak jsem také vyzkoušela takovou lehčí večeři.
Celkově luštěniny moc nejím a to je chyba. Luštěniny jsou prospěšné naši tělům a myslím si, že docela dobře zasytí. Cítím se po nich doopravdy syta.

Jaká je Vaše nej luštěnina?

Co budeme potřebovat?
hrstku fazolí
sojonézu- ve vašem případě jogurt
cibuli
tofu
sůl
pepř


Postup:
1. Fazole si 8 hodin předem namočíme do vody. Ve stejné vodě je pak vaříme asi 60 minut- do změknutí. Slijeme a necháme vychladnout.
2. Nakrájíme si cibulku na jemno a přidáme k vychladlým fazolím
3. Nakrájíme si tofu na kostičky a také přidáme. 
4. Promícháme a po lžicích klademe jogurt (sojonézu).
5. Nakonec přidáme sůl a pepř.

Dobrou chuť
Vaše K♥

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. většinou se mi zamlží foťák, jak z toho jde ještě pára :D
      máš něco proti mojí chňapce?!! :D
      no, zemák se mi povedl, ale z češtiny mám čtyřku :( přitom jsem to uměla! debilní zaškrtávací testy

      Vymazat
  2. Fazole naprosto miluju! Moc ráda si dělam kuřecí maso s fazolema a třeba ještě kukuřice a chilli kájenský pepř - moooc dobré, mam ráda ostrá jídla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, zní to dobře! :) luštěniny mám docela ráda, navíc mám dobrý pocit že jsou zdravé :D
    Pohyb jsem měla, ale článek kvůli přehlednosti zveřejňuji až v neděli za celý týden.
    Nehubnu, spíše se snažím nabrat svaly a zformovat postavu :) Nic velkého, jen nějaké 3 kila, ale pro mě to znamená docela dost práce :D
    A ty vlastně ještě hubneš?

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si obľúbila cícer (cizrna)- či už v konzerve alebo normálne namočiť a uvariť ako fazuľu. Tiež je super do šalátov, aj k prílohe namiesto mäska :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá absolutně dokonale, určitě vyzkouším :-)... já luštěniny celkem můžu, jen mne nebaví je připravovat :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Á, tak už vím, na co použít sojanézu.

    OdpovědětVymazat
  7. miluju fazole :) a nejradši mám čočku:)

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto nečekaně výborný salát!!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))