čtvrtek 29. listopadu 2012

Foto konečně tu!

Před
Nevím, kdy byla fotka pořízena avšak byla jsem velké sele. Ano byla! Neříkejte že ne, když jo, vím, nebyl to extrém ale víte jak to myslím. V tu dobu jsem měla 67 kilo. Jedla jsem všechno a všude. lednička byl můj nejlepší kamarád a tribit či kinder budeno jsem měla denně snad 2x! Jo, i taková jsem byla!

Vidíte ten pupek? Ty tlusté ruce? No vidíte to?
Je mi ze sebe zle, jak jsem takhle mohla vypadat :-P




Mezitím

Bylo milion pokusů o zhubnutí, jednou jsem sem přidala také foto, ale stáhla jsem ho a dám ho sem, do článku aby bylo vše pohromadě tak, jak se má! 
http://1.bp.blogspot.com/-ZRKiF0WY0ns/T9RLhNchOYI/AAAAAAAAADM/mZ5LZR7xcvU/s1600/DSC01461.JPG
Tak tady už to bylo lepší, nebo ne? Ale jak jde vidět, pas, boky, břicho - to je můj nepřítel, ano!
V tuto dobu jsem měla 58 kg!

Nyní:

Tak nyní, pořád to není ono. Chtěl bych vypracovat bříško a vnitřní stranu stehen. Do mého boje chci také zapojit zadek, který je ještě trochu rosolivitého typu. Jsem náročná, vím to, ale do léta chci mít super postavu aby byl na mě přítel hrdý a nehanbila by jsem se za každý špíček, co na těle mám. Né, má to v hlavě v pořádku. Necítím se tak, že by mi bylo nejlépe, vím, že na tom břiše musím zapracovat, protože tam ještě značná míra tukové zásoby je a já ji chci dát na minimum, něco si tam nechám na horší časy, hi! :D
Nyní po nemoci mám 52 kg, ale to, až se najím zase zhoupne na 54 kilo. Takže mám asi tolik. Mým nynějším cílem je vypracovat, doladit a trochu ještě tak ty 2 kilča prostě! 




Břicho






Takže nepolevovat Klér,nepolevovat! Do toho! Hip Hip!!!!!!!!


Tak co VY na to?

43 komentářů:

  1. Jsi štíhlounká a proti první fotce, hezký kousek práce - šikulka :-) Máš dost štíhlé nohy mi přijde.

    Ten přechod podle mě dělají kalhoty..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :) No odjakživa jsou u mě nohy hubenější jak vršek, vím to! :D Jsem jako takový panák a v něm píchnutá párátka! :D

      Myslíš? Je fakt, že jsem dříve nosila hodně bokovek!!

      Vymazat
    2. Bude to tim, zrovna ty bokovky to dělají hodně.

      Vymazat
  2. Máš úplne nádherne dlhé nohy!!:) a ešte som chcela že by si sa mala snažiť kôli sebe! nikdy nie kôli priateľovi/rodine/kamarátkam/iný...vždy len kôli sebe!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úplne nádherne dlhé nohy!!:) a ešte som chcela že by si sa mala snažiť kôli sebe! nikdy nie kôli priateľovi/rodine/kamarátkam/iný...vždy len kôli sebe!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také to dělám kvůli sobě! :))
      Děkuji!

      Vymazat
  4. Tak první fotka je fakt děs, taková oplácaná puberťačka no, takových je hodně, udělala jsi pěknou změnu. A na současných fotkách jsi štíhlá, ale taková já nevím, prostě nemáš moc vytvarovanou postavu, určitě by to chtělo nějaký svalík, proto bych se být tebou na váhu vybodla.
    Ten přechod mezi bokama je naprd, ale ty to máš fakt malinko, to já to mám výraznější :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, byl to děs! :D
      Mám v plánu svaly nabrat, neboj.. snad budou viditelné! :)) ..

      Vymazat
  5. Máš za sebou kus práce! Přeju ti pevné nervy, určitě dosáhneš toho, po čem toužíš :-)

    OdpovědětVymazat
  6. wow, ty jsi tak krásně zhubla!!! uplně máš teď krásnou postavu bez žádných strií, žádný špeky :)
    gratuluju, jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. já vím, že ta snídaně je špatná, jenomže vstávám brzo do školy a to prostě nemám na nic chuť, spíš mi je teda špatně :( snažím se aspoň něco do sebe nasoukat :/ přitom miluju velký snídaně, ale o víkendu když vstávám kolem 10ti :D ... a s tím ovocem máš pravdu, měla bych ho tam zařadit, ale mi teď doma nic nemáme :/ rodiče snad pojedou zítra nakupovat tak si něco musím nadiktovat :D .. a ta šunka má 15%vody, vím že to asi není kvalitní, v tom já se nevyznám :D jenomtak jsem to napsala, že to pořád někde vychvalujou tu značku "Vocílka" :D a na biosil určitě recenzi udělám za nějaký čas :) až uvidím nebo neuvidím nějaké výsledky ;)


    máš teď moc pěknou postavu oproti tomu, co jsi měla předtím ;) jsi statečná :) neříkám, že je to dokonalý, ale co bych za to dala vypadat tak :P tak makej dál! :) .. a ten přechod mezi boky a nohama mám taky :D nesnáším to :/ vždycky přesně tam mam džíny a ty boky mi přes ně přetejkaj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc.. Já vím, není to výhra, mám před sebou ještě kus práce! ;Ú ...
      JE TO ASI OD TĚCH BOKOVEK NO!

      Vymazat
  8. Fakt perfektní pokrok, jsi šikula :) A připadá mi že máš fakt tenké lýtka, to já je mám pomalu takové jako stehna :D A myslím si že s břichem na tom jsem tak nějak podobně ale tuto fázi bych už jen nazvala "doladění detailů" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nohy jsem vždy měla hubenější jak vršek! ;) ..
      Děkuji! :))

      Vymazat
  9. Úžasný pokrok! Krásne si schudla :-) teraz to chce hlavne cvičiť a dolaďovať. Držím ti palce, sama viem, že toto je najťažšie obdobie, lebo to chce veľa trpezlivosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :)))
      Snad vydržím, musím a chci! :))

      Vymazat
  10. Navrhnu ti postup. Jíst pořádně (fakt pořádně a vyváženě) a nabrat svaly, stáhnout trochu jídlo a vyrýsovat ;) Mělo by to fungovat, protože mi nepřijde, že bys měla moc svalů.. Jinak je vidět, že jsi zhubla, ale vypadá to, že i s těma svalama :/ Jinak máš krássně dlouhé nohy, takže až to vyrýsuješ, budeš kočka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se toho držet! děkuji moc, jsi zaltá :))*

      Vymazat
  11. Rozíl je parádní, máš opravdu krásné nohy - já to mám přesně obrácené, rychle mi zhubne vršek ale nohy nikdy :-/... jinak ten "přechod" taky jsem ho řešila - nikdy to nedáš dolu úplně, je to i tvarem kyčlí a kostry a s tou neuděláš nic :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím čím je to dané, asi geneticky! :((
      Jé, já ho chci dolů! :D

      Vymazat
  12. šikovná, vypadáš krásně, až to doladíš svalama budeš dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné, jsi šikovná :-)

    Hezký víkend!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. Obrovský pokrok! Obrovský. Si teraz moja najväčšia inšpirácia, že to ide, že sa dá, keď sa chce- najmä nepoľaviť!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší, zvládneš to! :))

      Vymazat
  15. myslím, že si zasloužíš gratulaci, páč jsi odvedla veeeelký kus práce! fakt že jo! těch bilion pokusů o zhubnutí se vyplatilo. tady je vidět, že se vyplatí to nevzdávat a i když se někdy jeden den nezadaří, nehodit to hned za ramena a vzdát to. blbost! musíme se prostě pořád snažit! jsi fakt dobrá a určitě mnohé z nás motivuješ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím s tebou! :))
      Snažit se dál a dokážeme to! :))

      Vymazat
  16. héj, čekám na nějaký nový článek :P

    OdpovědětVymazat
  17. Wow, to je pokrok! Také bych chtěla umět se dokopat k tomu, abych začala hubnout :D.
    Jinak bych tě moc ráda pozvala na giveaway u mě na blogu (stačí napsat komentář s e-mailem :)).

    OdpovědětVymazat
  18. No páni, jsi úžasná :) Teď ještě pár svalů a budeš nejdokonalejší, už teď jsi dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Panejo, to je ale rozdíl!! Ušla jsi obrovský kus cesty, vedeš si skvěle pořád! A na ty tvoje nohy jsem řekla jen woooooooooow a spadla mi pusa. Kdybych měla nohy jako ty, tak budu spokojená už s celou postavou. Vážně super!

    OdpovědětVymazat
  20. Tim přechodem mezi stehnem a bokem se nestrap, z největší části je to prostě tím, jak ti kyčelní kost navazuje na pánev, s tím toho moc neuděláš. Jasný, že ten tuk na tom tomu nedopomáhá, jenže ty tam toho tuku máš tak maličko, že pokud ho budeš dát dolů, musela by ses z toho zbláznit. Nevím jak daleko jsi s insanity, ještě tě nemám moc načtenou, ale v půrběhu porhrau můžeč čekat silnej pokles tělesnýho tuku, tak uvidíš... Ale pravdu myslím, že ten miniaturní kopeček nikdo krom tebe nepozoruje.Take it easy.

    JInak super pokrok. Osobně jsem měla původně taky tak 67/68 kilo na 172 cm a shodila jsem to tak o těch 7.

    OdpovědětVymazat
  21. No teda na svou výšku máš malinko kilo:)

    OdpovědětVymazat
  22. Páni máš můj obdiv. Ttihle lidé mají můj velký obdiv, jakou mají snahu o proti sobě něco udělat!:))
    Já mám jediný štěstí, že nikdy neztloustnu, nemáme to v rodině:)

    OdpovědětVymazat
  23. máš dloooouhé nohy! :D:)

    OdpovědětVymazat
  24. podľa mňa más skvelú postavu:)
    máš môj obdiv:)

    OdpovědětVymazat
  25. takze, mas uzasnu vahu k vyske!!! stym by som moc nespekulovala :-) vykasli sa na cislo na vahe a zameraj sa na rysovanie tela ;-) lebo to je jedine co potrebujes! tisice dievcat a zien by za tvoju postavu vrazdilo, za tvoju vysku a vahu a sumernost postavy, takze na kila sa nezameriavaj, ale na to rysovanie!!!
    BTW mam o 10cm menej a vahu ako ty :-D a to si vravim, ze to som dobra, kaslem na vahu, vela ludi mi povie, ze to mam malo....asi tak :-) be happy

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherná změna! :))
    Co se týče přechodu mezi boky a nohama, tak ten mám snad ještě větší než ty tady na fotce. :D A taky mě pěkně vytáčí, tak s ním budu muset zatočit. :D
    Jinak doufám, že se v tvých pokrocích poté objeví foto postavičky, když už "vlníš" a hopsáš Insanity. To bude určitě bezva proměna. ;)

    OdpovědětVymazat
  27. to na ty boky, zkus-rychlostní běhy,rychlou chůzy, pokud lyžuješ nebo máš možnsot třeba i běžkovat tak taky perfekt!dřepy na mnoha způsobu i se zátěží,cvičení na spodní část zad a pak dost dobré cvičení od befit- fat burning and abs workout 3 level!! když si předtím zaběháš, potom zadřepuješ a uděláš nějaký cvik na záda tak best!(to říkám ze zkušenosti) :) taky jsem s tím přechodem měla problém, hodně cvič i na nohy, stehna, pak se ti trochu zmenší :) jinak tohle jsem radila jedné holčině co měla problém s bokama tak jestli se ti chce číst :D :
    jestli můžu poradit :) podle fotek máš stejnou postavu typově jako já :D a doporučuju (jakože zhruba!) jestli chceš spálit tuk tak neomezuj ani jídlo, neser si metabolismus, ale jes ostré-zázvor,chili,pepř. pak cartinine čaj je moc dobrý jestli cvičíš a pak dycky na lačno kafe bez mléka a na večer lžičku medu, rozjede se ti dost metabolismus, já spálila 3% tuku za dost krátkou dobu (teda podle naší váhy:D) ale tak zase se vlezu do starších kalhot :D a je dobré dycky běhat pak cvičit a pak běhat nebo videa od befit - fat burning and abs workout na levely je boží! já pak ještě posilovala a cvičila na břicho a dost se mi zlepšila postava :D a po cvičení do 15 minut si dej kiwi, nebo ananas (y) jez v malém množství zdravé tuky a nekombinuj ve velkém sacha a tuky.. přijímej jestli chceš trochu zhubnout 0.5-1g tuku na kg tělesné váhy (zruba, ale ji víc) já vážím 47 (158cm) a přijímala jsem tak přes 30, když jsem chtěla spálit tuk a vyrýsovat se a sacharidy spíš dopoledne, potom už jen v malém množství tak 3-4g na kg tělesné váhy a bílkoviny 1 až 2 gramy :)) ale pokud cvičíš na večer tak můžeš víc sacharidů i večer a pí zelené čaje aspoň 3x denně

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))