neděle 18. listopadu 2012

Hemenex "kužamsýr"

Ano, opravdu jsem to tak pojmenovala. Nedivte se. Název by byljinak strašně dlouhý a toto se mi líbí, vám ne?

Jedná se vlastně o vajíčkový hemenex, ve kterým jsou žampiony, kuřecí maso, sýr a jiné přísady. Je to super jako vydatnější oběd, nebo v menším množství jako super večeře plná bílkovin. Vzniklo to tak, jako co dům dal. 

Co budeme potřebovat?

Žampiony
Kuřecí maso na kousíčky
2 vejce
tvrdý sýr 
sůl, pepř
máslo na osmahnutí

Postup:
1. Žampiony si nakrájíme na plátky a dáme orestovat na rozpáleném másle.

2. Přidáme kuřecí maso na kousíčky a z prudka orestujeme.

3. Přidáme vejce, sůl, pepř.
4. Nastrouháme si tvrdý sýr a přidáme do směsy.

5. Necháme asi 4 minutky za stálého míchání na ohni a poté stáhneme.

 Dochutit můžeme i kečupem, podáváme se zeleninou a kdo chce, může přikusovat s chlebem.

Dobrou chuť, 
Vaše K.♥

5 komentářů:

  1. kužamsýr? :D:D to zní fakt vtipně
    s kečupem ee! se zeleninkou anoo a jak kdo chce?? pečivo k hemenexu neodmyslitelně patří! :) ale určitě né obyčejný chleba, nějaký hezký celozrnný - lámankový třeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic jiného mě nenapadlo! :D
      No kečuoek jsem zhřešila..:D ANo, obyčejný chleba ne, chce to jiný.. A lámankový? to neznám pane jo! :-o

      Vymazat
  2. Vypadá to dokonale, určitě zkusím :-)...

    Jinak ten tvaroh se sice naředil mlékem, ale zase zahustil moukou, takže to mělo hustotu veskrze jen o drobet řidčí než klasický tvaroh a za to mohla hlavně i šťáva z mandarinky...

    OdpovědětVymazat
  3. do toho kina určitě běž, stojí to za to, opravdu krása :) já jsem četla i knihu a ta byla lepší teda :-(
    ten název je origoš :-P vypadá to skvěle, ale já bych si tam vymyslela něco jiného místo hub, ty nemám ráda :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))