neděle 11. listopadu 2012

Jídelníček 10.11 2012

Ahoj, ahoj! :)

Tak jsem se zase probudila brzy. No když mohu, tak nespím a když nemohu tak bych spala! 
Máte to také tak? :)
Ano, včerejší den utekl jako mávnutí proutkem a je tu Neděle. Poslední den víkendu a pro mě to znamená, udělat úkoly, protože ve škole o přestávkách bych je nezvládla. Taky to pro mě znamená to, že dnes, když to dobře dopadne, budeme tůůrovat kilometry po našem krásném městečku, v krásný mlze, v krásných 3 stupních a kdo ví co ještě.

Co máte za plány vy? Jedete někam, nebo by jste se nejraději zahrabali pod peřiny? :))

A jaká pro mě byla Sobota?

No, tak jak to říci. dopoledne jsem ani nezaznamenala. Byla jsem zde na blogu, ak jsem česala mámu, psala si s přítelem a najednou byly 2 hodiny!  Samozřejmě jsem si řekla, že bych si moohla odpočinout! Lehla jsem si do pelechu s tím uvážení, že se za 10 minut zvednu. houby za 10! :D Vzbudila jsem se za 2 hodiny, kdy už jsem měla být skoro někde jinde.
Rychle jsem mámě dodělala vlasy, umyla se, učesala, oblékla, po dlouhé, snad po roce jsem si dala řasenku. takový nezvyk, nevěřili byste tomu,ještě teď mě z toho bolí oči :/. A pádila na Bowling. Tam jsme hráli 2 hodiny a já jsem byla spokojena, cucala jsem si u toho latéčko a pardooon, i kofolu, protože jsem měla moc velkou žížu! :-D Po bowlingu jsme tam zůstali a pili, já ne, já si pořád cucala kofolu. Domů jsem došla kolem 2 hodiny ráno a šla do hajan.

Pohodová Sobota, no ne? :-D

A co jsem jedla?
Sn. Termix + buchta (pudinkový krém + poleva hořká )
Sv.Grahamový plátek + gerveis + šunka +1/2 Kaki
O. Rýže + pečené kuře
Sv. Tvaroh ( Mléko + tvaroh jsem rozmixovala, přidala med)
V..-----
TErmix

Buchta


Grahamový plátek

Kuře


A ano. Dala jsem si tvaroh. Také mě bylo špatně, jako kdybych snědla všemožné. Takže to je pro mě signál, že tvaroh vynechám! Nedělá mi dobře!

Pohyb:
slabota- chůze 3 km
bowling 2 hodiny

1 komentář:

  1. né necvičila, jen to plavání, bohužel jsem neměla čas :-(
    za to ty to máš pěkný i s pohybem! :-)
    jinak jsem se válela s přítelem, dneska už jen učení mučení :-/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))