čtvrtek 1. listopadu 2012

Jídelníček 1.11 2012

Ahoj, ahoj! :)
Tak dneškem jsme vstoupili do nového měsíce, pro někoho nový začátek a pro někoho konec.
Pro mě je to jen další měsíc snažení se a být blíže Cíly!

Včera byl jeden americký svátek, který já neslavím. Ale akceptuji ty, kteří ho naopak slaví. Já ho neuznávám, dušičky jsou více české! :)

Plánujete jít na hřbitov a zapálit svíčku nebo dát věnec? Já ano, snad mi to vyjde. Nebyla jsem tam strašně dlouho a jsem zvědavá, jak to tam teď vypadá. Bude to depresivní, ale někdo to jít udělat musí. Snad se tam dostaneme.

A co dnešek?
Ráno jsem si stoupla na váhu a viděla jsem tam 54 kg, tak jsem byla mile potěšena, snad to vydrží a pokořím i toto číslo! Poté jsem šla do školy, kde jsem se dozvěděla,  že jsem účto napsala dobře, na 2! :) Byla jsem ráda, na to jsem psala písemku z NJ a to zas tak dobrý nebude! A to jsem se učila, ale je to hovno platný! :-D
Dojela jsem domů, napapala se a šla jsem za kamarádkou, česat. Dnešek byl den lenoch, nic se mi nechtělo, vynechala jsem cvičení, není mi nejlíp. Bolí mě břicho. Teď se koukám na slečnu Fajn, také ji pozorujete? Baví mě pořád a pořád, i když jsem ji viděla snad x- krát!

A teď k jídlu:
Sn.  Kukuřično. čoko kaše + banán
Sv. Hruška
Sv. Mrkvový salát
O. Brambor + zeleninový miš-maš!
V. Vývar se zeleninou- chléb + 1 sardinka
Vývar

Kukuřičná kaše


Zeleninové miš- maš

sardinky- snědla mi je kočka!:D

Foto zítra ráno!!

Pohyb:
Jen chůze asi 5 km

15 komentářů:

  1. Můžu se zeptat z kolika hubneš? :)) už musíš vypadat skvěle! :)
    A jídelníček se mi líbí .. :) zvládáš to dobře i přes dietu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, teď jsem ve třeťáku a v prváku sjem měla 67, pak jsem blbla, měla jsem 50 kg a pak jsem to musela nabrat zpátky na 60.. Tak asi z těch 60-59 kil! ;))

      Vymazat
  2. i pro mě je to jen další měsíc :))
    hodně štěstí v pokořování padesátčtyřky!
    slečna Fajn je fajn,ikdyž jsem to už dlouho neviděla :D
    kukuřičná kaše?? zajímavý :)
    na fotky se těším :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic novýho tu pro nás není v Listopadu!:D:D
      Děkuji, snad ji zdolám.. Dávají ji večer na prima Love, v 8! :D
      Ano, prodává se to ve zdravěnce, je super!

      Vymazat
  3. jsem zvědavá na fotky! :)) jídelníček krásný i přes tu tvou dietku od paní doktorky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Slečna Fajn je nejlepší, taky jí mám strašně ráda. Jinak gratuluji k úspěchu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jídlo máš moc pěkný, k gratuluji :-)... to já budu mít den lenoch dnes, mám z sebou šňůru asi 6-ti noček a dnes (až vstanu :-D) se hodlám jen válet a nic jiného :-D

    OdpovědětVymazat
  6. to jsi mě pobavila, že ti ty sardinky snědla kočka :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký jídelníček a ještě hezčí váha! :-) Tak ať je ti brzy lépe :-) Těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Jídelníček máš super!!! :)) Slečnu fajn sleduju často.Miluju tak výstřední lidi jako je ona.. Ale víc mě spíš bavý zoufalky nebo Gilmorova děvčata :))

    OdpovědětVymazat
  9. ta kaše vypadá fakt skvěle:-) musím jí ozkoušet! ale zdravěnku neznám.. kde jinde ji seženu?
    i ten miš maš vypadá boží!
    moc děkuju za komentáře,jsi poklad:-*
    u posilování jde vážně jen o zvyk:-)

    OdpovědětVymazat
  10. To jídlo a hlavně kaše vypadá skvěle :) Hned bych si dala :D
    A k váze gratuluji, určitě už nemáš ani co hubnout! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Povedený jídelníček, vypadá to všechno lákavě :) A na foto se těším :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))