neděle 11. listopadu 2012

Jídelníček 11.11.2012

Ahoj.
Také se vám líbí ty jedenáctky? :))
Už se těším, až bude 12.12 2012 a 12:12 hodin, to bude magie čísel, věříte na ni? :))

Víkend je už zase za námi a zítra mě čeká 8 hodin, já se zblázním. Naštěstí to není hrozné, máme tělocvik, Aj, která mě baví a úkoly už mám udělané.
A co jsem dnes dělala?
Ráno jsem vyprovázela přítele, kterého jsem přes noc opatrovala. Pak jsem lebedila doma, to znamená, že jsem si dala strašně moc vydatnou snídani, no posuďte sami! Není to klasická porce. Ale prosím o zhodnocení, jestli je ještě v normě, nebo už je moooc veliká, prosím prosím! :)))

Po Snídani jsem si nechala slehnout a přispěla sem, na blog. Po blogování jsem si dala zase do těla, cvičila jsem 5 level ABS workout, how to have six pack a mohu říci, že 5 level je už fakt makačka! Už jsem cítila každý sval, ale překonala jsem se!! Také jsem si dala cardio, nohy apod.. Takže jsem s pohybem spokojená. Mimo posilování jsme dnes s přítelem nachodili snad 10 Km, líbilo se mi to. Pěkně jsem procvičila lýtka, protože jsem měla kozačky, které mají 10. cm podpatek! :-D
Jelikož je toho Martina, tak jsme si koupili Svatomartinské růžové víno, které  bylo fantastické. Celkově mám vína ráda a toto bylo sladší, takže chuťovka. Odpoledne jsem měla kousek svatomartinské husy, kterou dělal můj přítel, ale opravdu kousek. Takže jsem ochutnala i jiné maso jako je kuřecí nebo vepřové!

Dodržujete tradice?

Jídelníček:
Sn. Rýžová kaše + 1/4 kaki + amdarinka bez slupek + hořká čokoláda figaro + termix 60 g + 1/3 tatranky Sedita
Sv.--- (nebyl čas na svačinu, po vydatné snídani ani chuť!)
O. Kuře + rýže
Sv. Jablko + vííno
V. cca 50 g zelí + kousek husího masa

Tak k jídlu. Takle, když jsem si to sepsala, je toho málo. Opravdu. Ale tak beru v potaz to, že jsem dnes nebyla doma a chut ani nebyla, když není, nebudu se do jídla nutit! ;)
Snídaně


Pohyb:
5 level Abs workout, how to have six pack
20 minut Fitness cardio 
10 minut fitness Legs
chůze 10 km

BUNUS NAKONEC!
Toto je chumel vlasů, co si vyčešu když se 1 učešu. Češu se takto snad 5 x denně. Takže si dokážete představit, jak se to za ten den anhromadí! :D Holky, nevíte jak na to, aby mi nepadaly? :D
Smutním! :(( :D

6 komentářů:

  1. Snídaně ok :) Fakt, když chceš přibrat! :) Teda měla bys! :) A celkově nevím jestli je toho málo nebo moc, protože u ničeho nepíšeš gramáže nebo kolik talíře sis toho asi dala... A vlasy padají. Hlavně když zhubneš!

    OdpovědětVymazat
  2. to bude magie!
    nevěřím na to, ale blbý pocity mít určitě budu:D a co teprve o "konec světa"
    snídaně je v normě,ale já bych toho do sebe tolik asi nenacpala :D ještě musím trénovat!
    husí maso jsem asi nikdy nejedla :) a víno mi moc nechutná...
    tradice nijak nedodržuju :D kdyby nebylo kalendáře,ani nevím že byl dneska Sv. Martin :D
    do jídla se sice nenuť,ale ty určené pokrmy bys jíst měla i když hlad nemáš :) pravidelnost,nezapomínej!
    taky smutním kvůli padání vlasů :( mám to podobné... prostě budu pleška,smiřuju se s tím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta snídaně je dokonalá, to by se mi taky líbilo :) A podle mě je ještě v normě, protože hodně místa zabírá ovoce a navíc ve zbytku dne toho jídla příliš nemáš. Já většinou když se vydatně nasnídám tak po celý den už chuť na jídlo ani nemám, ale vydatně myslím fakt vydatně-třeba ovesná kaše, ovoce a ještě kus buchty :D

    OdpovědětVymazat
  4. je toho málo, a co ta tatranka ke snídani ?:DD
    ale za pohyb tě chválím !:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tipuju, že jsi měla aktivní program s přítelem takže snídaně rozhodně ok :-).... mne takhle padaly vlasy vždycky, divím se, že na té hlavě ještě něco mám :-D

    OdpovědětVymazat
  6. já na ty magické čísla moc nevěřím, jen jsem zvědavá na ten slavný konec světa :)
    nemyslím si, že ta snídaně je veliká. Je podle mě tak akorát a navíc je to snídaně! :)
    a na tradice taky moc nedám :-D
    pěkný to máš a chutný! ty vlasy mě mrzí :-(

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))