pondělí 12. listopadu 2012

Jídelníček 12.11 2012

Pěkný den děvčátka (chlapci tu asi nejsou! :-D)

Taky jste se dnes měli dobře jako já? Nebo se mýlím? Tak to Vám posílám táákle moc dobrého aby jste se taky tak měli! :))

Dneska jsem se zase probudila v 5.00, jako každý den v týdnu,když nevstávám dříve!
 Kdy se probouzíte Vy? :)

Dala jsem si snídani, šla jsem za kamarádkou a vyrazily jsme do školy. Ve škole také fajnovak, měli jsme psát z AJ a z KAJ, ale ani z jednoho jsme nepsali. Ze školy jsem dojela ve 4 hodiny, což je děs. Vyjedu ze tmy a přijedu za tmy. Doma jsem si dala výbornou uzenou Morenu!EDIT- I´m sorry Mareny!!:D Není nic lepšího. 
Je tisíckrát lepší jako makrela, jou! ♥
Pak jsem pelášila na město, chci si zařídit mých 5! Snad to klapne. 
Domů jsem došla kole půl 6 a cvičila jsem. Dala jsem si celkem do těla, co se břicha týče. Posilovala jsem také ruce a zadek, takže jsem za dnešek spokojená!

Udělala jsem si vydatnější večeři na bílkoviny, po cvičení se to hodí, ne?
Zítra nejdu do školy, čeká mě ultrazvuk štítné žlázy, tak jsem zvědavá, co z toho vyjde.. Mamča má zítra narozky, tak snad se to vydaří! :))

Jídelníček:

Sn. Kuskusová kaše + čoko + kiwi
Sv. Hroznové víno 20 kuliček
Sv. Mrkev + cherry rajčata + sypaná celozrnná bageta + grahamový plátek s gervais + šunka
O. Uzená morena 1/2
V. Žampiony restované s kuřecím mase + vejce + rajčata + sýr






Pohyb:
Chůze 9 km
Volejbal 1 hodina- aktivní
5 level Abs workout, how o hawe six pack = 480
45 x2 výdrž na boku na šikmé břišní svaly
30 kliků
10 supermanů
cviky na nohy 60

10 komentářů:

  1. Promiň zlato, ale přijde mi že jíš hodně málo na to, že se skoro nezastavíš! :/ Zítra držím palce ať ti to dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak děkuji za upozornění. Zkusím ještě přidat, jsem ráda za takové rady! :)) děkuji ♥

      Vymazat
  2. nejsem sama ranní ptáče,to mám radost :) já se v pět budím i o víkendu.. prostě denně od šesti už na plné obrátky :D
    ve čtyři hodiny přijíždím ze školy každý den :( za tmy, no.. co se dá dělat
    jídelníček super :) jen prosimtě,co je to morena? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem zkomolila trošku název.. Ono je to nějak jinak, ale morena nevím jak vznikla, ona taková ryba ani neexistuje.. já si nemohu vybavit jak se doopravdy jmenovala!:D Každopádně je to chorvatská ryba! :D

      Tak aspon si pěkně zvykneme na práci, ne? :D

      Vymazat
  3. Morena? To vůbec neznám.. Teda, to je cvičení - jsi šikulka! Hrozně mi chybí Jillian, ach ty záda. Příští týden jdu ale k fyzioterapeutce, tak snad se to bude lepšit a časem se snad k Jillian budu moct vrátit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, Marena! :D .. Jé, tak to ti dtýím palce ať ti to dopadne dobře, uvidíš, dopadne! :)) .. Také by mi to chybělo, kdybych si an to zvykla, ale jsi silná a zvládneš to! :))

      Vymazat
  4. opravdu jo? to jsem teda fakt nevěděla o tom čaji :-( já vím, že zelený čaj je na redukci váhy, to žiju na vlastní kůži. Chodím po něm víc na záchod :) Ale díky!
    Já teda vstávam kolem 6 :-P
    Jinak ta večeře vypadá moc mňamózně, i když houby nejím :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, když si dáš šálek, ale jak je toho více, tak si dej pozor ju? Nemyslím to zle! :)))
      Ano, byla mnamozní! :))

      Vymazat
  5. Holky promiňte, skomolila jsem název ryby! :D Nevím přesně jak se to jmenuje! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi toho přijde málo :-(... na mne by byla extra malá svačina... ale snídaně vypadá skvěle... no jelikož jsem před chvílí dorazila z práce, tak doufám, že vstávat budu nejdřív ve 14,00 :-D... ale na to, že dělám noční tak prostě neumím spát po noční :-(... vždy max. 4 hodiny... ach jo...

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))