středa 14. listopadu 2012

Jídelníček 14.11 2012

Ahoj, ahoj!
Jsem ráda, že má  "slova" došly tak, kam došly!
Také jsem ráda, že měla ohlas, cením si Vašich názorů a všeho, co mi říkáte! Myslíte to se mnou dobře a na NIKOHO z Vás nemohu být a nejsem v žádném případě naštvaná. Jsou to slova k dobru, které pomohou všem! :))


 Dnes jsem do školy šla na 1. a 2. hodinu do tělocvičny, čeká nás volejbalový zápas, jak mě to chybí!! Po Volejbale jsem šla do školy, kde mě čekala velká písemka z účta, zvládla jsem ji a pak celou školu leháro. domů jsem dojela ve 3, dala jsem si rybku a pak jsem šla doučovat. Dnes mi sestra rozpálila žluč jako nikdo jiný, nemyslela jsem, že by byla schopna 15- ti letá holka kouřit a ono jo, navíc má sestra. Jedna jí hned přiletěla, ta se divila, a pak jsem jí buzerovala a nadával jí a rozčilovala se, jako bych měla pak dostat infarkt z ní!!! Nesnáším cigára a nic s tím spojené, nesnáším! A také nesnáším to, když nějaký "kamarád" do toho tahá ty své!

Jídelníček:
Sn. Tvaroh rozmixovaný s mlékem + mango + lněná semínka
Sv. Grahamový rohlík + rajče + okurka + šunka + sýr 
O. cca 300 g ryby - samotné
Sv. chléb moskva + šunka fitness + sýr
V. Rajčatový salát + ??? 
Edit: kuřecí maso + restovaná zelenina

Co myslíte, už je to lepší, žejo, aspon trošku? Mám ještě přidat na bílkovinách :))
Kurzíva = plán 

Pohyb:
1,5 hodiny volejbalu - super pocit, super výkon
chůze 5 km
Posilování - 50 minut VŠE!

11 komentářů:

  1. No,nepřijde mi to lepší, ale je to jenom můj názor!! Je fakt, že když člověk nemá čas, je to naprd :/ A na volejbal jdu teď :P :D Kouření taky nesnáším. U nás v rodině kouří skoro všichni krom jednoho dědečka a mě! :D :D Kam to ten svět spěje?!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem doplnila večeři, takže už by to mohlo být lepší , no ne? :-O

      No já ti řeknu, kam t spěje! :D Do.....

      Vymazat
  2. Som zvedavá na Tvoje fotky,len potom čakaj asi komentáre typu,ach Ty si neskutočne štíhla atď.Na obed by si si mala dať k rybe varené zemiaky a na večeru celozrnné pečivo,vajíčka,zelenina alebo kúsok mäsa,ryža,zelenina.Pridaj na obedoch a na večerách aspoň 200kcal a bude to ok.

    OdpovědětVymazat
  3. den jsi měla fajn :) až na tu ségru teda.. mé je dvanáct a taky chytá ošklivé móresy už :X:X
    kouření je svinstvo
    jídelníček se mi líbí, moc :) akorát ti chybí příloha k tomu obědu.. ikdyž za to ti nemůžu nadávat, taky jím občas bílkoviny bez sacharidů :D

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, taky mám ráda volejbal :)
    moje 15. letá sestra taky potají kouřila, je to hnus velebnosti :-/
    já si myslím že to máš uplně suprový i s tim pohybem :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych teda k té rybě aspoň něco trochu přidala, ani by mi to asi nechutnalo, takhle samotný... jinak se mi ale jídelníček moc líbí :)
    s tou ségrou, to je teda něco, ale v dnešní době je to běžné i u mladších, nechápu :( taky se mi to hnusí :/

    OdpovědětVymazat
  6. kolik máš denní příjem v Kcal? já bych tipla (nemáš množství, tak fakt jen od oka :-)...) že cca 1300-1400 kcal, s tvou výškou a váhou máš bazál cca 1400-1500 kcal a pokud chceš jen budovat svaly, měla by jsi jíst min. 200 kcal nad bazál,vtj. 1600 - 1700 kcal... což určitě není :-)...

    jinak to se ségrou chápu, já tu svou taky vždy vychovávala a hlídala :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Četla jsem si minulý článek, a myslím, že nikdo by neměl právo tě odsuzovat, ani kdyby si chtěla vážit 20 kilo i s postelí. Jsou to krucinál tvoje cíle a my se jednou rozhodli tě podporovat. Fandím ti, už se těším na fotky dokonale tvarované postavy!
    A ano, k takové postavě je potřeba opravdu dostatečné množství bílkovin! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. snad tvoje sestra časem pochopí že kouření je špatné:)
    jídelníček hezký :)

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě k obědu ještě nějakou přílohu ve formě sacharidů a pak to bude ještě lepší :) A bílkovin máš podle mě dost, nic se nemá přehánět :) A ségra pochopí že je to svinstvo, většina si tím musí v určitém věku prostě projít..

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))