pondělí 19. listopadu 2012

Jídelníček 19.11 2012

Ahooj!
Jak jsem slíbila, jídelníčky budu kurzívou dávat jako plán. Takže až si večer sednu k noťasu, tak jsem zvědavá, co se změní a co zůstane, doufám, že se nezmění nic, budu ráda! :))
Dneska mě čeká klasicky škola do půl druhé, pak si skočím koupit chrániče na kolena, protože u mě mají trvanlivost 2 měsíce, jak je rychle prodřu. Koupila jsem si i jedny, skoro za litr - Adidas a jsou mi velké, no jooo, to bylo kdysi před 3 roky! :-D

Fotka z Chorvatska, chci si zlepšit náladu, chjo! :((

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše vařená ve vodě + 3 plátky kiwi ( bylo strašně kyselé) + 1 lžička bezového medu
Sv. Jablko
Sv. Bílý jogurt
O. Kuřecí vývar se zeleninou a nudelma + pinaktní tmavá bagetka
V.  Šmakoun + zelenina





Tak co myslíte? Jídlo mám do 6 dob rozmístěné, tak snad mi to tak bude vyhovovat, dny mám narvané, takže se divím, že stíhám vůbec jíst a žít, ach ten studentský život. Hodně lidí, co makají by se vrátila do našich let, no jooo, ale ne do mých! :-D Protože já opravdu nechápu jak stíhám stárnout, dýchat a jiné důležité věci! :-D

A co plánujete dneska vy?
Samozřejmě večer přidám i mé foto jídel, takže se nebojte, že by byl jídelníček takto chudý, v žádným případě. 

Pohyb:
Chůze 8 km
Posilování :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sDK56RxaP2E
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QjQHY2zKWeg
http://www.youtube.com/watch?v=tZ6dGqDDNsg&feature=g-all-u
Kliky 30 x

12 komentářů:

  1. Přidej na obědě ;) Je to málo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, děkuji! ;))
      Ryba pak bude stačit? ;))

      Vymazat
    2. Chtělo by to k rybce nějakou přílohu, buď sacharidy nebo minimálně velký salát, ale jinak to máš moc pěkný :-)

      Vymazat
  2. Také plánuji k večeři smakouna :) moc pekny jídelníček :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný jídelníček, jako vždy :)a tu rybu jsi si doufám dala :-P
    jojo, Chorvatsko, taky se mi po něm stýská ♥ :-(
    a na jaky druh sportu používáš chrániče?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bohužel to nevyšlo, snad jindy, hi! :D
      Jela bych tam hned, kurňa! :((

      Na volejbal!:)

      Vymazat
  4. to tvoje jídlo vypadá tak krásně :)
    v pasťáku jo? tak to tě obdivuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji! :))
      No, bylo by to sice o nervy, ale stálo yb to za to!;)

      Vymazat
  5. jsi zlato,moc ti děkuju :) na večeřích určitě přidám! jinak jím vážně správně
    mamka chce,abych šla k tomu psychologovi,bojím se že tam budu brečet až mu budu vyprávět,protože jsem se dnes rozbrečela i u té doktorky... hrozně mi vadí,jak mě obviňují že nejím,přitom prostě jím!! :D
    a k výživovému poradci zajdu asi až potom,aby mi poradil co víc jíst a tak :)
    přijde mi vtipné,že sis vyfotila i jabko :D ale super složení,ikdyž porce malinký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také když se mluví o tomto tématu, mám slyz v očích, já se dohaduji a utvrzuji pravdu a oni mi enchtějí věřit, nikdy, připadám si tak bezmocně, znám to! ;)..
      Tak snad ho ani potřebovat nebudeš, uvidíš! :D
      A vyfotit se má vše.. Já vím, porce jsou malé, ale .. J8 nevím, bojím se přidat..

      Vymazat
  6. Pobavila jsi mě částí kde se divíš jak stíháš stárnout a dýchat :D Kiwi jsem dlouho neměla, ale díky tobě mi teď vlezlo do hlavy :D Jídlo máš samozřejmě pěkné, ale to už je zbytečné psát :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))