úterý 20. listopadu 2012

Jídelníček 20.11 2012

Ahoj.
Už je to takové mé ranní "kafe" tento blog. Někdo je závislí na ranním cigárku, kafíčku, ale já na blogu! Jsem to ale jiný tvor! 
Dneska bude SNAD poklidný.
Do školy se mi moc nechce a jelikož má sestra toho streptokoka, začíná mě pěkně bolet v krku. A já nechci být FAKT nemocná. Za jiných okolností ano, ale zítra hrajeme s volejbalem u nás za školu a moc se těším. 
VE škole bychom měli psát jen 3 písemky, no jen! :D Po škole jedu doučovat AJ, takže zabiji odpoledne a už se těším, až si zacvičím.
Šla bych běhat, ale vypadá to, že půjdu na 3. operaci kolene. Moc to bolí, ale já pořád tajně doufám, že to přebolí!
Zatím se mějte pěkně a doufám, že se budete mít lépe jako já
Pa ♥

Jídelníček:
Sn. Rýžová kaše + 1/2 hrušky+ hořká čokoláda 75 %
Sv. 2/2 hrušky
Sv.  mandarinka
O.Špenát + dušená mrkev +volské oko + brambor
Sv. Maxi nuta
V. vajíčkový hemenex

17 komentářů:

  1. to si piš že do školy pádím :) uvidíme, co vitamíny udělají! :) ikdyž necítím se nijak unavená,měli by mi posílit imunitu
    děkuju za podporu:-*
    je lepší být závislá na blogu než na cigárku, ne? :)
    ikdyž.. každá závislost je špatná :D
    doufám že nemoc od ségry nechytneš :)
    měj se krásně!
    a když budeš chtít - jídelníček dodržíš :) moc se mi líbí, jsem zvědavá na velikosti porcí :) a na fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepůjdu do politiky :D nedřu se na zdrávce pro nic za nic!
      ale byly by to celkem zadarmo vydělané peníze :D co jsme se ptali toho senátora.. může jít do práce kdykoliv se mu zachce a v podstatě vyřizuje jen nějaké schůzky, nic složitého

      Vymazat
  2. Jídelníček máš pěkný! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jídelníček máš pěkný :-)... držím palce ať nic nechytneš a zítra vyhrajete :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ndes je to horčí, ještě mám hlas vyřvaný, tkaže paráda!:D

      Vymazat
  4. Pěkný jidelnicek :) a snad koleno bude v poradku

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně sis to naplánovala :) A koleno zbytečně nenamáhej, ať tě nebolí ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to právě moc nejde, snažím se, ale !:((

      Vymazat
  6. nejsi divný tvor! :)
    snad se ti to koleno opraví samo :)
    hezký jídelníček, dala bych si ten těstovinový salát, miluju ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, akorát mě to všera nevyšlo! :D

      Vymazat
  7. držím palce s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, chci se zeptat, ty držíš dietu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no snažím se jíst zdravě a dát dolů pár kilo, ale spíš zformovat! ;))

      Vymazat
    2. aháá, tak to držím palce:) myslím, že to hravě zvládneš s takovým jídlem, máš to pěkné:)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))