sobota 3. listopadu 2012

Jídelníček 2.11 2011

Pěkný víkend. letí to jak voda. Mám v živé paměti, jak jsem sem psala, že už končí prázdniny a co dnes? dnes začíná další víkend. Hodně lidí si stěžuje, že to pomalu utíká, mě to plyne jako voda a zdá se mi, že se týdny krátí a krátí! Asi je to tím, že Pondělí, Úterý a Středu trávím ve škole a pak doučuji! Takže to letí a letí!

Jak to máte Vy? Letí Vám to nebo s to táhne jako nudle, co? :))

Včerejší den shrnu v rychlosti, psaní bude ještě dost, protože vám toho chci tolik sdělit a tak si postěžovat, že to není pěkný! :D

Opět jsem se probudila v 5.00, už je to takový zvyk a nepřijde mi to děsné jako na začátku. Dala jsem si probiotika a prášky, nasnídala se, koukla jsem se na PC a šupajda do školy. S kamarádkou jsme se zdržely v obchodě a pak jsme běžely na autobus, ranní tělocvik, uh! Ve škole mi to také utíkalo pěkně, z matematiky píšeme každou hodinu písemku, už jsem si také zvykla! Na co já si nezvyknu taky! Z němčiny jsem očekávala, že dostanu za 5 a ono za 3! Měla jsem kurva radost! :)) Po škole jsem cupitala domů, kde jsem se napapala, parádní oběd, na který přidám také recept. Pak jsem šla za kamarádkou jí učesat na prodlouženou, takže jsem pěkně zabila den!

Myslela jsem si, že zbytek večera bude nudný, šli jsme si s přítelem a bandou opilců -kamarádů, sednout na Enpeku (to jest naše hospůdka ve městě). Normální posezení, které se vyvrbilo v to, že jsem jeli do Exkalibru, znáte to někdo? No a dokážete si představit, jak to skončilo, samozřejmě to bylo samé pivo, frisco, panák, pivo, panák, frisco, pivo.... A ráno? Sušák jako prase! Ano, dneska nemám moc chuť na jídlo, no co, nenadělám! :D

Jídelníček:

Sn. Rýžové vločky insantní - kaše čokoládová + ananas
Sv. Hruška + ananas
Sv. Mrkev + okurka 300g
O. robi maso + vejce + rajče
Sv. 1 ks Jablečné bábovky 
V. Bábovka jablečná :D 
Svačinka

Snídaně


Robi maso + rajče + vejce


Jablečná bábovka


Pohyb: 
Chůze 8 km
schody 200

9 komentářů:

  1. kdo si může stěžovat,že čas letí pomalu???
    já se ani nestihnu pořádně rozkoukat a už otáčím týden v kalendáři,za chvilku pololetí.. hrozné :)
    gratuluju k trojce z němčiny :)
    máš fotku toho,co jsi kamarádce vykouzlila na vlasech?:)
    je ti špatně jo?:D:D hh :P já nebyla pít ani nepamatuju :D
    jídelníček se mi líbí, akorát já bych si v žádném případě nedala tu bábovku takhle večer :D možná k snídani, ale jen možná :D:D jsem hrozná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to jako ty, strašně to letí a nic nestíhám mi příjde! :D
      Děkuji, mohlo to být lepší, ale byla jsem ráda i za ní!:D .. Nemám, ale vyfotím příště, protože nekončíme s česáním! .. Tak já jsem měla fakt chutě, zhřešila jsem, ano, ale pardoon! :D

      Vymazat
  2. Sušáka ti teda nezávidím. Rána po akci nesnáším, proto jsem asi přestala pít. Čím jsem starší, tím hůř se tělo s alkoholem vypořádává, tak na to kašlu. Chodím spát v deset a nikde nebloumám, užila jsem si až až v mladších letech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám, teď piju míň než třeba před rokem. Asi dostáváme rozum! :)

      Vymazat

  3. Týjo..jsi docela vysoká a váhu už máš na svou výšku docela dost nízkou :/...dávej na sebe pozor..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ale je pěkné, že máš strach! Hlídám si to, nepekročím! :)

      Vymazat
  4. Ta snídaně teda vypadá divně, ale musela být dobrá :) někdy to co vypadá otřesně chutná víc než načančané věci :D
    všude jenom vidím ananas, měla jsem ho letos zatím jen u babičky, dycky na něj v obchodě zapomenu :D :/ ale už ho MUSÍM koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neumím fotit, já za to fakt nemůžu! :D:D ale bylo to super dobrý! ;) .. Já jsem měla ananas snad poprvé za tento rok, teda, možná kecám! :D

      Vymazat
  5. Na to že nemáš hlad máš jídlo pěkné a ta snídaně vypadá strašně dobře :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))