středa 21. listopadu 2012

Jídelníček 21.11 2012

Ahoj, ahoj! 

Dneska jsem hrála volejbal. Ano, celé dopoledne se konal turnaj u nás na Vysočině.
Strašně dobře jsem si zahrála a chybí mi ty časy, kdy jsem měla tréningy 3 x týdně, ach jo. Je mi smutno, chci zase hrát. Možná se mi to i podaří. Dnes se na mě při zápase ptal jeden trenér, ptal se na to, jestli za někoho hraji, jak se jmenuji a tak. Snad měl zájem a mohl by se mi ozvat hi! :-D
Kdyby to vyšlo, byla bych nejšťastnější na světe. Sice by mě to stálo čas a peníze, ale tokový požitek z toho ♥. Také mým podáním, kluci to nemohou vybrat, mi říkají zabiják, není divu. Kamarádce jsem minulý rok zlomila podáním ruku :-D, trefila našeho rozhodčího a celý zápas se na mě koukal jako kdyby mě chtěl vyřadit a byl na mě hrozně zlý, já si to umím uvařit u ostatních.
Omlouvám se, že sem deska nepřidám jídelníček, bylo to mizerné. Do 14.00 jsem neměla čas jíst, hrála jsem , pořád. A když jsem nehrála, tak jsem otáčela nebo se s klukama rozpinkávala. Proto mě dnes neukamenujte, prosíííím!

Po zápase jsem šla do nemocnice. Protivnější doktor není. Mám vykloubený malíček, ale to mi nebrání k tomu nic nedělat. Zítra nevím zda půjdu do školy, není mi nejlíp a hlas mám vyřvaný!

Pohyb: 
8 km
Volejbal 7 hodin ( 30 min. x 6 - zápasy +-, rozvičování se  dohromady 1,5 hod, "pinkání" 2 hodinky , zbytek zapisování)

18 komentářů:

  1. Tak ať ti to s tím volejbalem vyjde. :-) Já na kolektivní sporty vůbec nejsem, takže si "těžko" představuji ten požitek.. :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak někoho baví zase něco jiného, já bych tímto žila.. a děkuji ! :))

      Vymazat
  2. volejbal a další míčové hry mám strašně ráda :) také bych na něco ráda chodila ale vůbec není čas :) tvůj blog se mi strašně líbí :) máš hrozně krásnej design :) přidala jsem se nově mezi tvé čtenářky a ráda tě budu sledovat :) také bych tě pozvala ke mě na blog, kde probíhá giveaway :) budu moc ráda když se zapojíš a budeš mojí čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    tak at se trenér ozve a všechno vyjde tak jak si přeješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, také jsem si tě přidala k oblíbeným, tvůj bleg se mi líbí! :)) Jsem ráda, že se líbí i můj ! :))
      Už jsem se přihlásila, nebooj se!
      Děkuji! ;)

      Vymazat
  3. Proti tobě bych teda hrát nechtěla :D Musíš být ale unavená, takovou dobu s míčem v rukách :D A držím palce ať se trenér ozve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unavená jse jako pes, bylo toho na moje nožky dost, ale stálo to za to,... děkuji, snad ano! :))

      Vymazat
    2. A ohledně toho jogurtu, normální čokoládový jogurt ale byl dobrý a nebyl moc sladký :)

      Vymazat
  4. já pomazánky taky nemusím :) ale typy dobrý!
    k snídani jsem měla velkou bagetu se čtyřmi plátky šunky a pomeranč,po třech hodinách menší bagetu taky se šunkou,po dalších dvou hodinách asi 25 kuliček hroznového vína, po dalších dvou hodinách v půl třetí oběd - dvě misky polívky a celý talíř prejtu s bramborem, v pět jsem měla dvě jablka, v sedm celý pekáč zapejkanejch těstovin :D no já to vedu!
    snad to nebudou moc velký problémy... uvidím ještě zítra po ostatních testech
    doufám,že se ti zase podaří hrát volejbal když si to přeješ :) a snad se malíček brzy zahojí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to souhlasím, user typy! :))
      No ale když chceš přibrat, tak to nevadí, hlavně, ať jsi zdravá kočko! :))
      Dla bych si zapékané těstoviny, hi! :D
      Zítra musíš napsat, jak ti to dopadlo.. připadá mě, jak kdybych tě znala x let! :D
      Děkuji moc! :))

      Vymazat
  5. Tak ti moc držím palečky, ať zase hraješ! Je úžasný, když má člověk něco, co ho opravdu baví! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu bych moc chětěla, děkuji...

      Vymazat
  6. jéé volejbal, miluju ho :)
    těch 8 km je naprosto krásných :)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce ať to vyjde. Nepřála bych si zažít Tvé zabijácké podání :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak s volejbalem držím palce, já mám ráda míčové hry, ale volejbal je zrovna jediné co mne moc nebaví a ani nejde :-D...

    OdpovědětVymazat
  9. Jé volejbal, já ho hrála asi 8 let a občas mi taky chybí, i když už je to hodně dávno, co jsem ho hrála naposledy..Ale na zápasy a soustředění s holkama vzpomínám strašně ráda:) Ať ti to vyjde!:) Budu držet palce:) Je to úžasný koníček:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to nědko cítí stejně, strašně mě mrí, že jsem přestala hrát a moc si přeji abych zase začala.. :))

      Vymazat
  10. ahoj, máš moc pěkné jídleníčky, i pohyb <3 jak dlouho už hubneš? na jak váze jsi začínala? mít tvých 55, mám vyhráno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc... :))
      No fakt poctivě od začátku září, předtím jsem na to neměla vůli! :))
      Začínala jsem ouplně na 67, pak jsem drasticky zhubla na 49-50 kg.. pak přibrala na 63 a odtud hubnu! ;))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))