čtvrtek 22. listopadu 2012

Jídelníček 22.11 2012

Ahoj, ahoj!
Tak jak jsem očekávala.
Dnes ráno jsem se vzbudila a na záchod jsem si kloudně sednou nemohla, mé svaly protestovaly, ano, slyšíte dobře! Mé svaly se mnou nekamarádili. Ani jsme nevěděla, že na zádech mám takových svalů, stejně jako mez prsama, tam mám svaly? Ode dneška už vím, že ano! :D

Nemluvě o nohách, nevím, v životě mě takhle nebylo  a to že jsem zažila moooc extrémů, ale.. Co bolí, to sílí a já mám v plánu i dnes tomu sílení pomoct a rozcvičit to. Vždy to říkal náš trenér :" Co bolí, sice sílí, ale cvič a bude sílit víc!" ano! :D

Takto jsme si žili v chorvatsku, mám chuť na krůtí maso na grilu!

Naše mišmaš špgety, které byl super!! Také z Chorvatska

Jak jste se dnes měli?
Já jsem ve škole málem usnula, nejhorší bylo AUP- administrativní účetní práce. Kdo zná, ví jaká je to otrava, radši bych hodinu účtovala jak toto.
Po škole jsem šla uzavírat smlouvy pro nové klienty, takže snad u nás v O2 budou spokojeny a já dostanu prašulky! :D


Jídelníček:
Sn. Bílý jogurt + mussli + pralinka
Sv. Bebe ořechové + hruška
Sv. Grahamové plátky + pomazánkové máslo + šunka + 1/2 papriky ( Joooo, aplaus, jím papriku nenáviděla jsem ji! :-D)
O. Pudink (slazený stévií) + buchtičky 6 ks- malé --> U babičky
Sv. Jablíčko malé
V..?????? Dopíši


Pohyb:
Chůze 5 km
Posilování?????

EDIT:
 No jo, tak jsem necvičila no, je mi tak, že nemohu ani chodit! :D

6 komentářů:

  1. teda, ty sis musela dát pěkně do těla včera, že tě tělo takhle moc bolí. já jsem takovou bolest zažila jen jednou, že jsem se pak z toho ani nemohla posadit na záchod :D a to když jsem si dala svou životně první půlhodinku s Jillian - 30 day shred. druhej den jsem se cejtila jak důchodce, nemohla jsem ani chodit, fakt :D to už nechci nikdy zažít. ale druhý den jsem určitě necičila, až ten potom, i když to pořád hodně bolelo. no ale hned den po tom prvním cvičení, to bych prostě ani nedala. a asi to ani není zdravé. nech svaly odpočinout aspoň ten jeden den. určitě není dobře je tak moc přepínat, nestačí regenerovat, a to není dobré.
    papriku taky nemám dvakrát v lásce :D ale zato dokážu jíst mrkev, kterou bych dřív nedala do pusy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsme nakonec necvičila, neměla jsem na to síly! :D
      Je to hrozné, viď? ;)..
      Já papriku právě nikdy nejedla, hnusila se mi a toto je pro mě pokrok! :))

      Vymazat
  2. nezapomeň se po každém posilování pořádně protáhnout!!:)
    mám z tebe radost:-*
    grilování vypadá dobře :) už se těším na léto až budeme zase na zahrádce papkat - miluju grilovanou kukuřici
    určitě jdi odvedla dobrou práci a prašulky dostaneš :)
    hezký jídelníček :) co je to stévie?
    nevadí,že jsi necvičila - svaly se musí zregenerovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nezapomínám, ale po volejbale jsem se protáhla si málo no! :( :D
      Také už se těším, miluji to, když si sedneme ke grilu a pijeme a papáme! :D .. Mnam, grilovanou kukuřici? To musí být bomba! :))

      Vymazat
  3. To masiko na grilu :-) Jen odpočívej zasloužíš si to

    OdpovědětVymazat
  4. Ve středu jsem cvičila Jill a 6weeks 6pack a taky mě ve čtvrtek bolely svaly o jejichž existenci jsem vůbec nevěděla :D Hlavně teda na zádech. A ty jídla na fotkách vypadají náramně :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))