pátek 23. listopadu 2012

Jídelníček 23.11 2012

Ahoj, ahoj! 
Tak jak jste se vyspali? Doufám, že do růžova, protože mě se před spaním v hlavě nehonily jen dobré myšlenky.. No to je jedno.
Každopádně i tak jsem se vypsala v rámci norem no.. 
http://www.maminkam.cz/spanek-kojencu-9-12-mesicu
Dnešek bude pohodový, myslím si.. Do školy klasicky, ve škole také tak, z ničeho bysme psát neměli, doufám, tak snad to tak i bude! :D
Po škole už mě také nečeká ždáné doučko, nebo smlouvy, takže budu cvičit a pustím se do mé pompadůrky, kterou budu potřebovat už za týden na ples, juhůů! :-))

Takto vypadají mé plány.

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + čoko 75% + kaki
Sv. Banán
Sv. Grahamové plátky 2 + sýr 30% + šunka Wien
O.sypaný rohlík celozrnný
V.palačinka

Pohyb:
Chůze 
Posilování

Také uvažuji o posilovně s trenérem, co na to říkáte? Vyplatí se to, nebo je to zbytečná útrata?
http://www.trenerprome.cz/
Začnu chodit plavat do místního bazénu, tak snad mě to bude bavit! :))

8 komentářů:

  1. Málo sem se vyspala :/ Ale přidej na obědě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, tak já promyslím, co bych ještě přidala! :))

      Vymazat
    2. Nakonec ani na bramboru nedošlo :(

      Vymazat
  2. jéé, to je krásný miminko :-*
    plány jsi měla hezké, stačí jen dodržet :-P
    hele, já jsem v posilovně byla jednou a vůůůbec mě to tam nebavilo, takže pro mě by to byli vyhozené peníze, navíc když mám stroje doma :)

    OdpovědětVymazat
  3. ono, když si myslíš, že ten den by se z ničeho psát nemělo, tak jreativní učitelé něco vymyslí :D ale ne, snad budeš mít pohodový den :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já dneska spala královsky :-D... Včera jsem po noční totiž nespala, nebo přesněji usnula jsem v 6,00 a v 8,00 mne probudili opraváři, že se v baráku rozbila voda potřebuji přístup do bytu :-D... a to moc spát nejde, když máš doma dva chlapy :-D... takže jsem usnula u televize v 17,00 a vstávala až dnes v 6,00 :-D... Jinak u obídku bych taky přidala... třeba nějaké maso/sóju/tofu nebo alespoň velký zeleninový salát... Jinak s posilkou nevím... já tam byla párkrát a moc mne to nebavilo...

    OdpovědětVymazat
  5. ty nohy se ti jen zdají:) dělá to ten předklon
    přibrat potřebuju hlavně ruce,ty jediný se mi nelíbí.. porcička ale dobrá ne?;)
    špatné myšlenky z hlavy honem rychle vyžeň!
    složení jídelníčku se mi líbí:)
    posilování s trenérem - proč ne,určitě je efektivnější
    a plavání je skvělé, my plaveme každou středu ve škole:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))