pondělí 5. listopadu 2012

Jídelníček 4.11 2012

Ahoj, ahoj!
Tak jak se máte? Už je za námi Neděle a je tu zase Pondělí. Toto letí, toto letí!

Jak bych shrnula Neděli? Nic moc! spal u mě přítel a tak jsem se ráno probudili už v 7, Takže jsem se moc nevyspala. Pekla jsem bábovku, která je výborná a supervláčná, mňam! Dám recept. Pak jsem se doma tak nějak poflakovala, spíše jsem byla zde na blogu a četla jsem si vás. Mimo to jsem si hrála s číčou, četla jsem si, hledala jsem eshopy se zdravou výživou a padl mě do oka jeden, tento TU 
Takže pokud budete chtít, tento je nej.  
Nebo máte lepší? doporučujete?

Odpoledne jsme jeli s přítelem na hrob naší babičky, našeho dědečka a mého nepoznaného brášky. Dušičky jsou strašně depresivní. Nejen, že jezdíme na hrob, nutí mě to přemýšlet, jaké to bude, až umřu. Je to děs, ale jsem v tomto strašná poseroutka a jen z této úvahy mám husinu! Chjo :((

Poté jsem jeli nakoupit do Kauflandu, nic moc nákup. Koupila jsem si arašídy, z kterých chci udělat brzy arašídové máslo a samozřejmě dám recept! :))
Také jsme jeli na hřbitov zapálit svíčku  přítelovi strany. Za ty 3 roky, co jsme spolu jsem ho viděla ve všelijakých situacích, ale tato mě upevnila v tom, že patříme k sobě! :))

Po hřibtovech jsme jeli k našemu kamarádovi, kouknout se na Téčko- to je prosím motorka, veterán.
Nakonec jsem jeli domů.

A co jsem jedla?
Sn. Kukuřičná kaše + hruška
Sv. 1 trubička- jablečná dřeň
O. Špenát + brambora
Sv. cuketovo-jablečná vláčná bábovka
V. 2 grahamové plátky + salám vega + paštika vega sojová + okurka + ředkvičky

Véča





Pohyb: 
chůze 6 km

4 komentáře:

  1. patříte k sobě :) to je krásný, moc ti to přeju!

    OdpovědětVymazat
  2. Jídlo máš moc hezký... dušičky můžou být pro někoho depresivní, já mám zatím na hřbitově (naštěstí) jen ty příbuzné, které si nepamatuji (zemřeli když jsem byla malá) a nebo ty u kterých mne to nějak nebere (např. "babička", která neměla zájem a já jí viděla 1 v životě - a to potom srdce netrhá, veskrze je to pro mne cizý žena...)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nedavno delala arasidove maslo :)) je celkem dobre ale neni to jako maslo...moc se to drobi :D
      Spenat bych si dala mmm :))

      Vymazat
  3. Jé, taky jsem měla na oběd špenát. E-shop vypadá dobře, i ceny jsou přijatelné.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))