pondělí 5. listopadu 2012

Jídelníček 5.11 2012

Ahoj Krásky!
Tak jak se máte? Co dnešek? 

Já se mám dobře, to je za 3! Dnešek zase utekl jako voda, jak jinak. Ráno jsem se probrala opět a zase v 5.00! Udělala jsem si snídani, oblékla jsem se, přečetla jsem si Vás, to jdu nyní udělat také a šla jsem vzbudit kamarádku. Bydlí o vchod vedle, takže to k sobě máme pár schodů.  Šly jsem do školy, ale dneska jsme neběžely na autobus, to ne, stíhaly jsme pěkně! Ve škole jsem naštěstí z ničeho nepsala a ani jsem nebyla zkoušena, jak jsem si myslela. Uf! Když jsem dojela ze školy, šla jsem mámě naproti do práce a šly jsme nakoupit. Došla jsem domů, udělala jsem si oběd- přesněji zbytky.
Přeci doma musíme mít nějaký prase, co ty zbytky dojí ne? :D 
A teď se dostáváme k mému doučování, šla jsem za dívčinami na matematiku. Snad jim to pomohlo, protože zítra píší test a je velký, kéž by jim to pomohlo. Pak jsem utíkala domů, kde jsem měla pilno posilovat. Dnes to bylo podle workoutů Tiffany a ABS, takže si myslím, dobré!! Nalakovala jsem si nehty, protože jsem si konečně koupila průhledný lak, KONEČNĚ!

Jsem strašně moc ráda, že můj blog navštěvujete, včera jsem měla návštěvnost skoro 500, miluji Vás! ♥


A co jsem při mém spěchu jedla?
Sn: Jáhlová kaše + pár sušených banánů + sušené meruňky + pár mandlí + hruška
Sv. Mrkvovo- jablečný salát s citronovou šťávou
Sv. Hroznové víno
O. Špenát + pár brambor + sojová směs
V. Fazolový salát ( viz, recepty)

mrkvovo-jablečný salát

hrozny

snídaně

Sušené meruňky

Detail

Zbytkový oběd

Fazolový salát

Pohyb:
chůze 8 km
8 Min Abs workout, How to have six- pack
Boxer babe 10 minut cardio workout with Tiffany
Get flat, sexy abs with Tiffany workout  5 minute routine
10 minute beautiful booty workout with Tiffany
kliky 20 x

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))