středa 7. listopadu 2012

Jídelníček 6.11 2012

Ahoj, ahoj!

Věřili byste tomu, že se mi dneska nechtělo do školy? No a ani jsem tam nešla. Chtěla jsem využít mé nechuti ke škole a zajít si za doktorkou, které dnes ale bohužel? byla na sále a tak neordinovala. Hold zítra, to mě stejně čekají dva doktoři - alergologie a endokronoliogie. Na obouch mi budou brát krev, jako by se nemohli dohodnout a vzít mi je najednou! :-D Bojím se, co mi doktor řekne za váhu, nemám ráda, když ji říká nahlas někdo jiný, jak já! :////  
Také vám to u doktora tak vadí? 
A nejhorší je, že mě váží v oblečení, co váží alespoň kilo a to mi neodečte! :( :D

Dneska jsem doma udělala úklid. Ráno jsem se probudila v 5 i když jsem nemusela. Udělala jsem sestrám snídani - palačinky. To mají hodnou sestřičku, že jo? Pak jsem šla za kamarádku, který jsem upletla cop. Doma jsem pak uklízel a to - utírala jsem prach, zametala, uklidila různé krámy co jsou doma vytaženy, dvakrát jsem dala pračku, uklidila všem ve skříni  a sbalila jsem letní botičky do pytle a hodila jsem do "sklepa" . A nakonec jsem pekla buchtu, která není nejzdravější. Teda není nezdravá. Jen je tam bílá mouka no.. Ale převážně je pro mámu a sestry, kousek vezmu tetě, ať ochutná a zítra babičce. Dám vám sem recept, protože jen vypadá skvěle, tak musí i tak chutnat! :-D

Teď je 12:16 a já jsem docvičila 3 workouty, na který se koukněte "dole" v pohyby. Doporučuji vyzkoušet. V 13.00 jdu za tetou doučovat sestřeničku angličtinu, utíká to jako voda. Zase bude úterý za mnou.
Nechávám si chladnout oběd, kterýmu jsem teda moc nedala, ale lepší toto než nic. Udělala jsem si takový mišmaš- zase. Ale nyní s tofu..

Edit: Po doučování jsem šla za kamarádkou a učesala jsem ji. jako každý den.
Večer k ám přišel ♥ a uteklo to jako voda

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + hruška + ananas+ sušené banány
Sv ----
O. tofu kousky + zelenina restovaná, dušená - rajče, brokolice, květák, mrkev
Sv. 1 palačinka s domácí amrmeládou-u tety
V. xx



Pohyb:
+ kliky
Lítání při úklidu
Schody 200 x

5 komentářů:

  1. Jo, tak s tou váhou u doktorů to mám stejně. Obzvlášť, když mám pocit, že jsem přibrala a doma jsem se nějakou dobu nevážila, to úplně zuřím. A doktor na mě, jakoby se nic nedělo, vybafne číslo.

    OdpovědětVymazat
  2. u mě je možné vše,to si piš! :)
    o krupičce jsem psala zde: http://zrzunka.blogspot.cz/2012/10/jidelnicek-24-rijna.html
    na zítřejší vážení se obleč lehce,když ti to vadí :D
    pěkně nabitý den i bez školy koukám :))
    na workouty se mrknu,díky za typy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na obalu není o vodě ani zmínka, podle mě by to nemělo moc chuť :D ale zkusit to můžeš

      Vymazat
  3. Díky za tipy na cvičení :)
    Já cvičím podle Jillian :))

    OdpovědětVymazat
  4. mňamky, vidím ty fotky a mám z tebe hlad :-)
    taky se mi nechtělo dnes do školy :-(
    držim palce u doktora!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))