středa 7. listopadu 2012

Jídelníček 7.11 2012

Pěkný odpoledne přeji!

Teď jsem došla z z nemocnice a města. Achjo, celý den zase zabitý!
Do nemocnice jsem měla přijít na půl 9, také že jsem tam byla. Šla jsem za první doktorkou, to je dobrý, změnila mi prášky a hurá za druhou. Tam jsem dýchala, pěkně na spirometrii a říkala, jak jsem to měla v létě těžké. Ano, astma se mi horší a sakra!  Šupajdila jsem za třetím doktorem, aby mi osahal štítnou žlázu. Změřil mě, zvážil mě a já jsem mu pověděla, jak to mám. Byl ze mě vyplašený a tak mě poslal za ČTVRTÝM!!! doktorem na kardiologii. Nevíte co to je? srdce! Tam mi dělali EKG, natož jsem koukala jako blbá, protože jsem to v životě neviděla. Samozřejmě jsem se tam musela svléknout do půl těla, to mi ani tak nevadilo. Pak si mě vzal k sobě doktor, asi 10 minut mi dělal ultrazvuk hrudníku, pak mi promačkal břicho. Vlastně celkově mě prohlídl. Oznámil mi, že mám šelest, který- DOUFEJME zmizí. Také upozorňoval mou mámu na mou váhu, nepřijde mi zlá, ještě chci hubnout, ale? Musí mě doma vážit alespoň 1 týdně a nesmím prý hubnout, nevím, mě se to zdá přehnané. Když si sednu, tak mám ještě pneumatiku, tu si tam mám jako nechat? :D Tak s tím ať nepočítají, já chci mít na břiše buchty a ne tu pneumatiku! a nemohu klikovat, achjo!
takle si Natálka lebení na mém srdíčku! :))

Ještě než jsem šla do nemocnice, lítala jsem hodinku po městě. Chci si koupit efilační nůžky, tak jsem je hledala na městě, tak je měli asi o dvě kila dražší jak na netu, tak si je koupím z netu. Šla jsem také do bižuterie, kde jsem si koupila vlásenky, huráá! 

Když jsem odešla z nemocnice, byla jsem tam od půl 9 do 12, tak jsem musela znovu na město. Tentokrát po mě přítel chtěl šedou karimatku. Lítala jsem jako blbá a nikde ji neměli, a kde ji měli, tam měli polední pauzu. Tak jsem utíkala domů, kde jsem si ve spěchu dala něco malého na zub! To byl prosím mé první jídlo, můůj bože! A letěla jsem zase na město do těch obchodů, kde měli zavřeno, no nalítala jsem se dneska dost! A to prosím nekončím!

Odpoledne mě čeká doučko, doufám, že mě holky nenaserou nenaštvou! Pak jdu česat kamarádku a jedeme na hokej, jedu tam s ní jako doprovod, i když se mi tam tedy nechce, fakt ne!

EDIT: Doučko jsem odložila na zítřek. Dneska jsem odpoledne byla s přítelem. Když jsem šla domů s tím, že pojedeme na hokej, nakonec se nejelo, takže jsem tu a mám chvilku času na sebe!

A to je asi vše, přátelé! :D

Jídelníček:
Sn.---
Sv.--
O. 2 Grahamové plátky křehké + sojová paštika + sojový salát
Sv. Musli tyčinka- není to dobré, vím, ale měla jsem prostě hlad! Chuť!
V. Chleba + kouskem másla + KONEČNĚ Niva, jo, sýr! :D:D

Bylo toho málo a tudíž jsem ani nefotila, I´m sorry!!

Pohyb: 
chůze 10 km
schody 200 x

7 komentářů:

  1. Taky mám šelest, jezdím kvůli ní do Brna k nějaké kvalitní doktorce, která léčí i v Anglii. Kdyby mi řekla ať nehubnu, zamyslela bych se nad tím. Když mi totiž jednou primář řekl, že bych mohla mít problémy s těhotenstvím nebo porodem a nebo nedej bože s oplodněním, v nemocnici jsem se na to tata rozbulela i když nesnáším bulení na veřejnosti. Popřemýšlej o tom a zkus nemyslet tak moc na svoje břicho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to špatné, když se něco takového najde v takovém věku. Ale u mě to asi nebdue tak vážné, jako u tebe. Doktor říkal, že je to normální u vysokých a hubených adolescentů jako jsem já. DO 19. narozenin by měla zmizet, pokud ne, tak se s tím pak bude více zabývat! ..;)
      Snad to u tebe dopadne všechno dobře a nebudeš mít v budoucnu žádné problémy, jsi silná a všechno překonáš! :))♥

      Vymazat
  2. doktory neřeš ti toho vždycky nakecají :D máš podle měřítek podváhu? já jo, vůbec mi to nevadí a ve zdraví nebrání :) naopak nejsem nikdy nemocná protože zdravě jím :)
    tak dlouho jsi nejedla? teeda umřela bych hlady :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prej mám, ale BMI není přesný, přesný je obraz, jak vypadáš! ;) a na podváhu fakt ne!
      Také jsem umírala!:D

      Vymazat
  3. Nevim já bych doktory poslechla, na druhou stranu pokud chceš "pekáč" tak to neznamená, že je nemusíš poslechnout, svaly jsou těžší než tuk, takže můžeš zhubnout tuky a přibrat svaly - bez kterých pekáč nebude :-D... a váhu si držet, proto jsem zastánce hlavně měření spíše než vážení :-)... já např. vážím stejně jako moje známá, která je stejně vysoká a stejně mám užší pas a nohy, zbytek máme plus mínus stejný... takže váha může znamenat prd... a držím palce ať všechny ty doktory ve zdraví přežíváš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. S tímhle jídelníčkem se k pekáči nedopracuješ.. Oh gosh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vím, ale všimla sis, že jsem doopravdy neměla čas, jinak jím ukáázkově! :D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))