čtvrtek 8. listopadu 2012

Jídelníček 8.11 2012

Ahoj, ahoj! :))

Tak nevím, ze včerejšího dne mám smíšené pocity. Dneska ráno jsem přišla do školy a hned jsem byla nasraná naštvaná! Kamarádka mi oznámila, že holka, která si hrála na "kamarádku" o mě roztrubovala, že jsem nebyla ve škole proto, protože jsem simulovala, byla jsem líná jít do školy a vyhýbám se němčině.. Achjo, hned sem ji spucovala jako hada a nepřeji ji se mnou žádný spor!
 Když se rozčílím, tak se neznám, fakt!!!

Ve škole to dnes bylo fájn, nic jsme nepsali, vše bylo OK! Dojela jsem domů v 14.55 a hnala jsem rychlostí blesku na 15.00 na doučování, takže jsem si doma nedala super príma oběd, chjo! Doučila jsem, dnes to bylo fájn a letěla jsem na náměstí nakupovat, já věčně nakupuji! Nevím co, ale nakupuji! :-D

Konečně, když jsem došla snad po dvouch hodinách dom, kolem páté, napila jsem se a šla jsem cvičit. Docvičila jsem teď, jojo. Dnes jsem se tomu věnovala, celkem hodina a 16 minut- lepším se.

Abych se vyjádřila ke včerejšímu problému, že nemám cvičit. Není to kvůli šelesti na srdci, ale proto, že mám natažené mezižeberní svalstvo a vazivo je také vysílené. Proto jsem se dnes ušetřila více klikům, dala jsem si jich je 30, takže jsem spokojena i tak!

Nejspíš večer půjdu za přítelem, kdo ví každopádně se těším do vany!!

A víte co? dnes ráno jsem se vážila a na váze bylo neuvěřitelných 53,8 kg. Nechápu to, jím, v posledních dnech toho nebylo tolik, ale byla to jídla tučná
!!!!!!!  Nepomáhá tomu i ten fakt, že nejím mléčné výrobky a smažené? Co myslíte? Please help me my darlings! :)) !!!!!!!

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + hruška + 80% čokoláda
Sv. 1/2 hlávkového salátu - Miluji ho!
Sv. ředkvičky 2x, okurky 150 g, zbytek salátu, hi! :D
O. Kvasničková polévka na doučování - asi 6 knedlíčků z kvasnic + 100 ml polévky
Sv. 2 bramborové placky - domácí- podobné tortilám
V. ??? (budu u přítele) Edit: Brambory s česnekem

Pohyb:
Chůze 7 km
TV - 30 minut skákání přes švihadlo - nepřetržitě!

9 komentářů:

  1. Tak s cvičením opatrně, ať si neublížíš! Hmm, bramborové placky - to bych si nechala líbit :-) Miluju cokoli z brambor :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-) Chtěla bych ti oznámit, že jsem tě označila do tagu 11+11 u mě na blogu :D
    http://juicyfashionsecret.blogspot.cz/2012/11/tag-1111.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi lichotí, děkuji.. mrknu na to a jdu v tom pokračovat! :))

      Vymazat
  3. řekla bych, že je to tím, že jíš málo, zelenina se považovat za jídlo nedá (je to spíš jen doplněk), takže máš vlastně jen 3 jídla, které dohromady tipuju si nedávají ani tvůj bazál (i přesto, že jíš méně dietní věci, to tě nutí myslet si že jíš hodně). Neber to samozřejmě jako nějakou zlou kritiku, právě naopak, jen vyjadřuju svůj názor a možná si z něj něco vezmeš :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím. Jíš málo, na to, že máš víc jak 170cm ;)

      Vymazat
    2. Jé, děkuji. Mě zelenina dost zasytí, ale něco k ní přidám! :))
      Jste hodný, určitě si z toho ěnco vezmu, díííky♥

      Vymazat
  4. Víš..já Ti chtěla napsat..že,ano toužíš po dokonalém těle...a vím,že se k němu chceš dopracovat..ale už to není z toho zdravotního hlediska vhodné..já mám 39 kilo a taky mám plneumatiku na břiše..při 23 jsem ji sice neměla,ale to jsem umírala!!!a ty se řítíš do propasti..Ona to není pneumatika,je to prostě shrnutá kůže a ochlablé svalstvo-ne že bys necvičila a tak-ale když se prostě shrbíš tak břišní svaly nejsou zapojené-proto to vypadá jako "tuk"...!..Víš, bojím se o tebe, protože zacházíš už fakt moc dlaleko..už máš vlastně podváhu a pořád chceš hubnout..doktor ví co dělá, proto chce aby tě rodiče vážili..nemusí to dopadnout dobře-toho se obávám a skončíš v nemocnici-dozví se tam,že odmítáš nemocniční jídlo a skončíš na psychiatrii s anorexií-pak už to má všecheno moc rychlý spád..víš, už se nestravuješ zdravě ve "zdravých mezích"...tělo strádá a jíš čím dál tím míň..a takhle to opravud nepujde...takhle to ani nemusíš přežít..já vím, možná si říkáš,že je to přehnanné..ale bohužel..nejsi zdravá..jsi hubeností prostě posedlá..promiň mi to..ano, můžeš mít na břichu pěkný pekáč buchet..to ti nikdo nezakazuje a ani nikdo neříká že je to "nemocné"..jenže k tomu aby se ti tvořily svaly potřebuješ hooodně bílkovin,ale taky sachardidů a tuků (a tuků bys měla mít v těle min. 19%-abys žensky fungovala a v budoucnu mohla mít děti..)..je fajn že jíš zeleninu..ale ty v podstatě nejíš vůbec nic jiného,,,...a to je špatně..takhle se ti svaly nevytvarují-ty teďka hubneš právěže hlavně svalovou hmotu-přes to,že cvičíš-ty prostě nedostatečně jíš-proto se svaly netvoří!..kdybys jedla víc a opravdu dostatečně,věřím že ten pekáč už se ti na bříšku dááávno rýsujee...taky není fajn cvičit přehnaně moc..a skoro 1 a půl hodiny dnně už taky není fakt nic dobrého..ano já vím, krásná postava je teď pro tebe asi vše..ale mám pocit,že už zacházíš daleko..sama jsem ti tím prošla a proto vím,kde ty "zdravé meze" jsou..doufám,že si to co nejdřív uvědomíš a toočíš to správným směrem,než bude pozdě..jsi krásná holka a taky chytrá a cílevědomá..ale bohužel,tyto své krásné vlastnosti využíváš ve špatném směru...!(šelest na srdci mám taky-pokud je malá,tak je to v pohodě..to má velká část populace..taky jsem měla skříplý meziřeberní nerv-to bylo prý přehnaného cvičení..proto to radši omez,protože ti váha a zdraví nebezpečně klesají...a nebo neomezuj ale polepši se v tom jídle..nikdo nechce abys měla 100 kilo..ale všichni pro tebe chtějí zdraví!...a to ti teď bohužel utíká mezi prsty..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, neberu to špatně. Jsem ráda, že jsi mě na to upozornila. Já vím, že nekcáš jen tak por bůh zdarma, zažila sis to a nechceš aby to zažil někdo také. dám si na to pozor. Hodina a půl denně je pro mě brnkačka, nepříjde mi to hodně, sjem hodně aktivní, takže toto potřebuji. Přidám bílkoviny a snad to bude lepší! :)) děkuji♥

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))