neděle 18. listopadu 2012

Jizvy

Ahoj, ahoj!

Mám na Vás velkou prosbu.
Mám problém s jizvami. Jelikož máme doma kotě, tak jsem si s ním bouřlivě hrála a dopadlo to tak, jak to dopadlo. Ruce mám plné jizev a nelíbí se mi, stydím se za ně. Kamarádka si ze mě dělá srandu, že se řežu.
Nemáte někdo zkušenosti s laserem a léčením jizev?
Uvažuji o tom, že půjdu za kosmetičkou, které jizvy pomocí laseru nevím co, léčí? Zmizí mi po jedné návštěvě? Nebo je to běh na dlouhou trať. 

Budu ráda za každou i jinou radu, chtěla bych se jich zbavit, tak díky moc!
Bay, bay!

4 komentáře:

  1. To máš od kotěte ty jizvy tak výrazné? My máme doma 6 koček, koťata jsme měli mockrát, poškrábaná jsem skoro pořád..ale jizvy z toho nemám. Většinou to za chvíli zmizí. Jak dlouho je už máš? :) Já mám jizvy jen od sestry :DDD S laserem zkušenost bohužel nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doopravdy, já se neřeži! :D
      JElikož bydlíme v bytě, tak naše kotě se potřebpvalo vyřádit takto. A já, která ji miluji, tak jsem se obětovala a nemyslela jsem na následky, to já tak vždycky. Ruce mám zjizvené, pod normální světlem to vidět nejde, ráno a večer. Ale jakmile jsem venku za denního světla, nebo ve škole, tak se za ně stydím. Nevím, asi máme zákeřnou číču! :D

      Vymazat
  2. nejlíp uděláš když se poradší s tou kosmetičkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš ano, zeptám se jí a uvidím! :))

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))